Pa, SuperBlog… (adio, dar mă-ntorc la tine)

… din următoarele motive:

  1. pentru concursul ăsta e nevoie de mult mai mult timp decât am eu;
  2. am de scris (de terminat) o mulţime de lucruri care mă tentează, categoric, mai mult decât advertorialele;
  3. scrisul la comandă începe să degenereze în muncă, şi eu blogăresc ca să mă distrez.

Bilanţul:

Articol Nota
Urma de cerc 90
Garantat sută la sută 93
Colaj 90
Dependenţe şi iar dependenţe 79
Taifas 90
Toamna din noi… la Straja 70
Genţile secolului XXII 90
Versuri, ţânţari şi parfum 98
Monologul motanului 99
Umbra omului 98
Vizita 98
Jocurile imaginaţiei – din martie până în octombrie 92
Dorinţa cotoşmanului 95
Gelozie 98
Menaj a trois 91
Atu papa!!! 90
Povaţa vrăjitoarei 100
Îmi plac oamenii 94
Concurs jurizat de concurenţi (puteţi participa în perioada 12-19 noiembrie a.c.) 99
„Are, da, şi caş, şi urdă…”  94
Bile albe, bile negre…  94
Puritate 100
Prelegere pisicească  89
Copiii noştri plini de vise  99
Dragă Moşule Crăciun  98
Ţi-aduci aminte?  90
„Unde-s doi puterea creşte”   87
Crema din garsoniera nupţială  91

Viitorul:

  • o să scriu mai rar pe aici – din lipsă de timp;
  • dacă doriţi, mă puteţi găsi (dar nici acolo prea des) şi pe blogurile din categoria”de trup şi suflet” (plasată în coloana din dreapta);
  • şerpoaica dublă e la datorie – sau va fi, vacanţa ei de toamnă trebuie să se termine odată şi-odată, şi constat că oricum şi-o întrerupe din când în când :P;
  • sâmbăta şi lunea găsiţi întotdeauna câte ceva interesant de citit în tabelul clubului psi;
  • duminica (din două în două săptămâni) găsiţi alte lecturi interesante în tabelul clubului condeielor parfumate.

Bonus :P:

– reblogare de AICI, sugerată de Grişka 😀

În loc de motto:

E-o hoaşcă mică, cocârjată,
Dar umblă noaptea ca turbată;
Când nu te-aştepţi auzi că urlă
La lună dintr-un vârf de turlă
Şi-i râd gingiile pustii
Când se burzuluiesc stihii,
Căci ea le are dragi pe toate –
Le e bunică, i-s nepoate!!!
Iubeşte arşiţa şi gerul,
Cel fulger de sfâşie cerul,
Oceanul crâncen în furtună,
Cel vârcolac hulpav de lună..
Stă cu stafiile de vorbă
Iar pentru demoni fierbe ciorbă.

Cine e ea? Şi cum o cheamă?

Grişka în vizită la bătrâna Tigruţa (trecută între timp în altă lume)

Rostiţi-i numele cu teamă
Dacă i-l veţi afla vreodată…
E o bunică blestemată!
Slută ca talpa iadului,
Cică e soacra dracului!!!
Când este negru ceru-înalt,
Şi-ndeasă vrăjile-n asfalt;
Bea sânge cald în nopţi pustii;
Şi fură, zice-se, copii.

Însă îi e grozav de frică
De tot ce e neam de pisică.
Aşa că ţineţi mâţe-n casă
S-alunge baba urduroasă!

23 mai 2012

ACTUALIZARE (01.11.2013):

Am mai scris totuşi câteva articole, fiindcă mi se potriveşte eticheta „om sucit„. Şi, din acelaşi motiv, nu garantez că, după ele, va mai urma şi altceva pentru SuperBlog-ul ăsta.

ACTUALIZARE (03.12.2013):

Şi-am încălecat pe-o şa şi-am scris pentru toate, na! (Pentru toate probele.)

Sau, cu alte cuvinte, o făcui şi p-asta 🙂

42 de gânduri despre „Pa, SuperBlog… (adio, dar mă-ntorc la tine)

  1. Eu cred că am citit la tine unele din cele mai reusite abordari de advertoriale. Cea despre Toyota, din punctul meu de vedere, a fost cea mai buna din concurs, iar in zilele alea am citit enorm de multe variante. Intre timp m-am plictisit. Mult succes în tot ce faci!

    Apreciază

  2. A spus cineva pe grup ca datorita celor ce pleaca sansa creste pentru cei ce raman. Eu tocmai d’aia nu plec, sa nu para ca-i prea simplu pentru ceilalti. Ca-n rest… ai vazut si tu cum se petrec lucrurile… MmmmMmmmm

    Apreciază

  3. no da ai avut note bune … de-as avea eu notele tale castigam concursul 🙂
    orice competitie cere si consuma timp, indiferent de tematica si domeniul competitiei … imi pare rau ca abandonezi mai ales ca ai note bune, eu n-as abandona competitia

    Apreciază

  4. Cand a inceput acest concurs, pe tine te-am vazut cu ochii mintii si ai sufletului pe podium. O gheruta de invidie imi tot intepa pielea din jurul gatului cand te citeam. Eram atat de necajita ca nu m-am nascut si eu cu talent, sa pot scrie ca tine! Stii ce? Mie mi-ar placea sa ai timp, sa scrii ca si pana acum, chiar daca nu iti vei mai inregistra articolele in locuri unde nu sunt apreciate la justa lor valoare.

    Apreciază

  5. Pingback: Aniversări de toamnă în Club: Scorpionii parfumați « Mirela Pete. Blog

  6. Pingback: Agățat de un munte « Mirela Pete. Blog

  7. Pingback: Amforele cu parfum « Mirela Pete. Blog

  8. Ha,acum vad postul tau.Eu cred ca am avut note mai mari ca tine,n-am fost mai jos de 85,insa cand am vazut ca planez de pe locul 2 nitel mai jos,mi-am dat seama ca nu mai are rost,ca ori esti pe podium ori nu esti,si ca probabil o voi lua tot in jos,dat fiind ca pasiunea si inspiratia de a scrie dispareau cu fiecare tema noua.Iar o noua proba pt o masina m-a dat gata,ca n-am putut sa scriu iar despre asta,ca sa ma stimuleze imi trebuie ceva nou si nemaivazut.

    Eu n-am mai asteptat nici macar notarea la ultimele 3 probe,desi am scris pt ele,am cerut sa dispar din clasament,am facut modificari la posturile mele sa nu mai fie legate de SB si gata.Unii da,ar zice ca le las lor locul,dar eu,dinafara,n-am nicio treaba,cand nu mai esti conectat la ceva nici nu iti mai pasa,esti detasat.Oricum nu e decat un castigator,restul,ca esti pe un loc mai fruntas cu un loc,cui ii pasa (decat tie) ?.

    Apreciază

    • Şi pe locurile 2 şi 3 iei ceva bănuţi – mai substanţiali ca sumă – din câte am văzut. Dar eu oricum sunt departe – acum pe locul 18. Însă e interesant să văd ce note îmi dau diverse jurii din astea, alcătuite dintr-o singură persoană 🙂

      Apreciază

      • Banutii aia ii cheltuiesc eu intr-o zi de cumparaturi aici :))
        Am zis ca poate imi las o portita deschisa pt primavara,daca mai e o editie cum am inteles c-a fost anul asta,abia poate imi trece timpul mai usor spre vacanta de vara :). Cred ca in primavara au fost probe cam jumatate ca nr.celor de acum,poate e mai lejer si cand incepi sa te saturi esti mai spre final.

        Apreciază

  9. Pingback: Secretul amforelor cu iubire « Mirela Pete. Blog

  10. Pingback: Plimbarea mea prin superblogăreală… | ropot de secunde...

Ce părere ai?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.