Dorinţa cotoşmanului

Draga mea Matilda, cred că ştii ce bine mă simt eu în maşină, nu-i aşa?

Suntem făcuţi unul pentru altul, adică… eu torc, ea toarce, nu? 🙂 Alcătuim un duet torcător! Suntem o pereche.

Dar… ştii şi cum e cu perechile astea! Până şi soţii se mai despart, deşi voi, bipezii, vă uniţi prin tot felul de legăminte, sau, mai exact, subscrieţi (da şi încă un da) la tot ce spune ofiţerul stării civile şi la tot ce cântă popeşte feţele bisericeşti!

Însă eu şi torcătoarea noastră bătrână (e mai bătrână ca mine şi toarce cam zgomotos, parcă ar sforăi!), nu suntem uniţi nici măcar prin centura de siguranţă, că, dacă nu mă-nşel, pentru pisici încă nu s-a inventat aşa ceva!

Prin urmare, sper că ai priceput ce vreau! O nouă parteneră de duet, o torcătoare mai silenţioasă! O torcătoare plutitoare!

Nu te uita chiorâş la mine, Matildo, că nu miaun prostii! Tu nu mai eşti la curent cu noutăţile! Pe ce facem pariu că n-ai auzit de hibridele Toyota?

Cum? Nu facem? Ca să nu pierd? Adică de acest soi de hibrid ai auzit până şi tu?! Deşi stai toată ziua cu nasu-n poveştile alea pe care le plimbi dintr-o limbă-ntr-alta?! Şi, apropo, n-ar fi mai bine dacă le-ai plimba cu maşina? Cu o Toyota?

Ce zici? Sunt un cotoşman zurliu?! Cred că Toyota e o maşină de scris?! Şi faci pariu că nu ştiu ce-i ăla hibrid?!

Mă jigneşti, draga mea! Numai motanii handicapaţi nu ştiu ce fel de maşină e Toyota! Eu ştiu totul despre modelele Yaris Hibrid, Auris Hibrid, Auris Hybrid Touring Sports şi Prius! Sunt nişte hibrizi clasa-ntâi! Şi-ţi dau şi definiţia hibridului, acuş!

Hibridul, draga mea Matilda, e un torcător cu două voci, care la el se numesc motoare: motor termic, motor electric. O pereche nedespărţită! Şi torc atât de-ncet, că nici nu le auzi! Nu mă vor eclipsa! Voi fi vedeta necontestată a cuplului torcător, adică glasul meu va fi cel mai sonor!

Şi un bolid-hibrid din ăsta v-ar face economii, Matildo – că ştiu că voi, bipezii, una-două, vă duceţi cu gândul la bani! V-ar rămâne mai mulţi în buzunare, fiindcă hibridul Toyota papă mai puţin lichid din ăla cu care se hrănesc maşinile! Şi e băiat simţit, nu umple văzduhul de CO2! Că nimeni n-a văzut Toyotă cu codoi! Că doar nu e pisoi!

Aşă că, Matildo, ce mai tura-vura-miaunătura? Ţineţi un sfat între voi, bipezii, şi luaţi măsuri urgente, fiindcă eu sunt un cotoşman care doreşte să-şi scoată caftanul boieresc (blană naturală sută la sută) la plimbare în interiorul spaţios al unui hibrid auto!

Miaaaau! Vrrrreau să fiu plimbat cu o Toyota hibrrrrid! Şi asta cât de currrând! Am zis!

Iar acum îţi miaulţumesc că m-ai ascultat şi te poftesc să-mi faci pe plac.

Şi nu uita să-mi înscrii spusele în a 13-a etapă a SuperBlogului, cea sponsorizată de Toyota România, ca să ştie toată lumea ce gusturi bune am în materie de maşini!

(fotomodel = motanul din dotare)

10 gânduri despre „Dorinţa cotoşmanului

  1. Pingback: Pa, SuperBlog… | ropot de secunde...

  2. Mi-a cazut lingurita peste tastatura in timp ce scriam comentariul si l-a facut sa dispara, habar nu am unde. 🙂
    Stie motanul tau ce stie! Dupa ce am scris pentru Toyota, m-a sunat un prieten si mi-a spus ca el chiar s-a plimbat cu un hibrid de-al lor si ca a fost mai mult decat incantat de experienta traita! Acum regret ca nu am vorbit cu el inainte de a participa la acea proba. 🙂

    Apreciază

  3. Pingback: La final de SuperBlog | ropot de secunde...

Ce părere ai?

