„Cănuţă, om sucit”…

Eu sunt Matilda, om sucit 😛

Adică – motanul e de vină!

Îmbătat de succesul de 99 de puncte al preferinţelor sale de birotică şi papetărie, Grişka a promis că, poate   cine ştie? – îmi mai dictează câte un articol, măcar la o parte din probele SuperBlogului.

Şi, după cum observaţi, a preluat controlul tastaturii – pentru orice eventualitate! :mrgreen:

29 de gânduri despre „„Cănuţă, om sucit”…

  1. Pup, Grișkuț! E cazul să recunosc că azi Picky mi-a scos o pensulă de sub ceva (mobilă!), iar Odin s-a culcat pe mapa cu pânze de pictură, ca să văd și să pricep. Vezi, ce bine că avem pisici! 😉

    Apreciază

  2. Eu am zis că nu-mi convenea că te retragi, desi o fi si asta o tactica de retragere in glorie, ca la Hollywood. Noroc că ai un motan intelept. Acum se intelege si ce era cu Silving. După cum am văzut nici pe fb nu ne mai vrea. A ramas doar pe pagina si blog de gasit. Oricum vă respect pentru efortul vostru. Succes!

    Apreciază

  3. Pingback: Pa, SuperBlog… | ropot de secunde...

Ce părere ai?

