Eu la SuperBlog 2014 (toamna)

Adică punctajul obţinut şi traseul prin clasament, de la o probă la alta:

Etapa

Articol

Nota

Contestatie

Punctaj total

Locul din clasament

Alţi concurenţi aflaţi pe acelaşi loc

1

Un ajutor nepreţuit

80

respinsă

80

75 – 111

36

2

Obiectiv: Pseudoîntoarcere în timp

91

171

24 – 30

6

3

Oglinda

81

252

18 – 20

2

4

Liliana, ce frumoasă ţi-e blana!

90

342

14 – 15

1

5

Cadou pentru el, pentru mine fain

98

440

11 – 12

1

6

Sandviciuri (à la hater) pentru bloggeri

96

536

7

7

Dorinţă de aventură

96

632

9

8

Ambianţă igienică

90

722

11

9

Lili versus un şahist şi un nepot minune

86

808

8

10

Balada şoferului entuziast  95

 903  6

11

Vacanţă de vis, nu numai în vis 92

 995  6

12

Plimbare plăcută! 58

respinsă

 1053  10

13

Noiembrie  90

 1143 10

14

Discuţie între femei  76

n-am mai făcut contestaţie, răspunsul primit la prima (vezi mai jos) a fost „edificator”.

 1219  16

15

Cum era fără Internet – şi cum ar fi dacă n-ar fi  90

1309 16

16

Chip de lumină 97

 1406  17

18

 Omul comunităţii  90

1496  17

17

 E spre soare… 90

 1586 17

19

 De-a fir a păr  85

1671 18

20

 Roţi dinţate 90

 1761  18

21

Trei pseudodialoguri despre tristeţile din viaţa mea  91

 1852  18

22

Delir 94

 1946  17

23

Potpuriu de lacuri Farmec  100

 2046  16

24

Către domnul Super Blog – scrisoare deschisă  100

 2146  14

 

RĂSPUNSURILE PRIMITE LA CONTESTAŢII

1. De la „Farmec„:

Desi respecta cerintele si este corect scris, textul nu ne-a cucerit intr-o asemenea masura incat sa-l notam cu mai mult.

Mulţumesc, stimaţi membri ai juriului, e un mod foaaarte onorabil de a închide gura individului venit cu jalba-n proţap.

 

2. De la editura ALL:

Sunt multe detalii de stil și conținut de care am ținut cont în evaluare și dintre care putem enumera următoarele: • Neglijența în redactare/greșeli de scriere: – De ex. „Aşa că orice plimbare pe Strada Ficţiunii e o „cu folos zăbavă” în lumea maeştrilor condeiul”

Stimaţi membri ai juriului, pe blogul meu nu scrie „maeştrilor condeiul” ci „maeştrilor condeiului”. Iar în rest, eu una nu pricep ce v-a deranjat în propoziţia citată.

A se nu se trece cu vederea faptul că într-un articol căruia i s-a mărit nota (cu 10 puncte), am găsit cel puţin un dezacord şi cel puţin o virgulă între subiect şi predicat. (Faptul că în articolul meu nu există aşa ceva o fi fost, pesemne, un alt motiv care a condus la respingerea contestaţiei.)

• Documentarea – apar pur si simplu menționate titlurile cărților, dar absolut nimic despre conținutul acestora care să indice un interes viu și o cercetare în profunzime.

Citez condiţiile tehnice obligatorii din enunţul probei:

  • De menționat Editura ALL
  • De menționat numele colecției Strada Ficțiunii
  • De menționat una dintre secțiunile colecției: Clasic, Contemporan, Bestseller, Crime sau Lista lui Alex. Ștefanescu
  • De menționat 2 titluri din colecția Strada Ficțiunii, cu numele autorilor și link-uri care trimit la paginile cărților respective de pe site-ul all.ro

După cum se vede, nu aţi solicitat referiri la conţinutul cărţilor. Pe care nici nu aveam cum să le dau, fiindcă ţara asta e în prezent plină de edituri şi eu una citesc cărţi aduse pe piaţă de altele, nu de a dumneavoastră,  o lipsă de „interes viu” pe care nu am reuşit s-o compensez în cele şase zile şi jumătate avute la dispoziţie.

• Argumentarea: – Din păcate, nu ai reușit să conectezi argumentele pro lectură la cărțile din Strada Ficțiunii.

Dacă n-am reuşit să vă ridic în slăvi la înălţimea pe care vi-o doreaţi, motivul e cel menţionat mai sus; cu toate acestea, presupun că oricine îmi citeşte articolul poate observa, chiar şi cu orizontul limitat de ochelari de cal, că am vorbit aproape numai despre strada aia.

 

COMPLETARE (3 decembrie 2014):

N-am mai făcut şi a treia contestaţie – şi nici la ultima probă n-am de gând s-o fac, indiferent ce notă voi primi, fiindcă între timp mi s-a făcut lehamite.

Cât despre nota maximă (100) primită la a treia probă Farmec, ei bine, nu-mi oferă absolut nicio satisfacţie. Am citit câteva articole participante la această probă şi blagoslovite cu diverse note, şi mai mari, şi mai mici, şi am ajuns la concluzia că jurizarea s-a făcut probabil scoţând numere dintr-o căciulă. Iar eu am avut noroc la tragerea la sorţi. 😛

4 gânduri despre „Eu la SuperBlog 2014 (toamna)

  1. Eu acum 5 probe eram pe 79. Apoi m-a coborât Delaco cu 75-ul (pe care nu l-am înțeles, dar nu m-am obosit cu Contestația, că a zis clar d-ra Borăscu că nu mărește note) pe 88-89, nu mai știu…și acum sunt pe 17. M-au urcat și cele 15 puncte obținute la comtestația de la epilare. 🙂 deci, în numai 5 probe , am urcat în jur de 70 de locuri. Dar am avut noroc că au scăzut cei din fața mea, că altminteri e degeaba punctajul mare.

    Apreciat de 1 persoană

    • Da, am văzut că ai urcat, şi-mi pare bine, fiindcă meriţi să urci, ai merita şi să câştigi.
      Însă la SuperBlogul ăsta totul e la ghici, depinde ce i se năzare fiecărui juriu, contează foarte mult notele mici luate de alţii, contestaţiile făcute de alţii… Numai cât de bine scrii nu [prea] contează.
      Iar, după părerea mea, diferenţele mari dintre notele aceluiaşi concurent la diverse probe nu înseamnă că o dată scrie bine şi altă dată mizerabil, ci că o dată se jurizează corect şi altă dată mizerabil 😀 Cine are talent la scris scrie bine la toate probele, iar cine nu are şi, pe deasupra, mai e şi certat cu gramatica scoate articole proaste în serie.
      Plus că nici nu folosesc toate juriile aceeaşi paletă de note. Unii dau note de la 85 în sus, alţi de la 70, alţii de la 60 sau 50… Şi de aici altă bulibăşeală.
      Şi mă tot întreb ce caut eu în concursul ăsta şi de ce nu mă opresc. Bine, sigur că premiul pentru primul loc m-ar tenta, dar mă-ndoiesc că am vreo şansă să-l iau.

      Apreciat de 1 persoană

  2. Eu am observat ceva, dar acest ceva e încă în studiu, nu m-aș pronunța definitv. Contează creativitatea abordării, dar ca metodă pe un „public” mediu. Dacă ai observat, eu am schimbat metoda, și am schimbat-o după primele note, fiindcă mă gândeam că oricum nu o să mai urc atât de mult în clasament. Gândeam prost! De fapt, cum ziceam mai sus, am urcat neașteptat de mult. Cel mai mult m-a descurajat nu nota la sendviș, ci o notă mai mare, 84, de la Asigurări, la care am și făcut, de altfel, contestație. Cred că n-au citit piesa de teatru. Sau, dacă au citit-o, nu au înțeles-o. Mă face să gândesc asta articolul notat cu 100 de puncte, care e incredibil de simplu, creativitate ioc, cerințele pentru care ne chinuim atâta făcute praf. În fine, nu mai zic nimic, aștept răspunsul la contestație. 5 puncte contează! Sper să le primesc. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Îţi ţin pumnii ca să le primeşti 🙂
      Mie mi-e lene să fac contestaţii. Sau poate-oi mai face vreuna, la vreo notă care-o să mi se pară exagerat de mică.
      Cât despre cerinţe, de exemplu, la farmec ştiu că nu le-am respectat, am trântit personaje de poveste acolo unde ei vor ceva care mi s-a întâmplat mie sau ceva care să pară real 😛
      Dar oricum am renunţat să-ncerc să-nţeleg ce vor juriile. Scriu ce şi cum îmi iese, şi gata. Iar dacă cobor prea jos în clasament mă opresc – nu din coborâre, ci din scris pentru concurs 🙂

      Apreciază

Ce părere ai?

