Schimbaţi macazul

Chiar crede cineva, sincer, că ajută la ceva sau pe cineva să umplem facebook-ul cu acest gen de maculatură?

spam feisbuchist

Nu e decât un mod de a măcelări timpul şi de a măcina nervii unui om, care-a intrat, sărmanul, pe FB ca să se destindă, servindu-l în „avalanşă” cu acest macrameu de platitudini şi de vorbe goale, cu acest soi de frecţie la picior de lemn, care nu-i bună nici măcar ca metodă de machiat indiferenţa şi egoismul, e doar un mac-mac macroscopic. Chiar crede cineva că, dacă şi-a maculat cu un astfel de copy-paste aşa-numitul „perete”, a lecuit toate suferinţele ascunse ale întregii suflări feisbuchiste, că asta e vajnica măciucă proverbială, care vine de hac unui car de oale cu necazuri?

Dacă vreţi să vă dovediţi bunătatea & altruismul & comp., schimbaţi macazul, adică faceţi o faptă bună palpabilă – există cu siguranţă cineva pe care-l puteţi ajuta cu fapte, nu cu vorbe. Iar timpului îi puteţi da o utilizare cu siguranţă mai bună făcând pastă de măceşe, culegând măcriş sau chiar numărând macaroane etc şamd 😛 Sau, cel mai bine şi mai bine, urmărind linkurile din tabelele lui Eddie. 🙂

9 gânduri despre „Schimbaţi macazul

  1. Acelaşi gând am şi eu. La moartea unei fiinţe dragi ştiu că acest gen de text nu-mi e util. Mă gândesc, însă, că ar putea fi util pentru cineva… 🙂 Nu toţi oamenii sunt ca mine. Totuşi, nu aş distribui – dacă pentru aceasta voi fi considerată rea… asta e.

    Îmi place cum ai conturat acest gând, folosind „cuvintele cheie” ale jocului ca un… tăiş. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Mă bucur că-ţi place. 🙂

      În rest – nu cred că sunt prea mulţi oameni care suferă cu adevărat pe care textul ăsta de pe FB i-ar putea alina. Eu una prefer ca aceia care nu mă pot ajuta (şi, de exemplu la moartea unei fiinţe dragi, cine te poate ajuta? – n-o poate aduce nimeni înapoi) să mă lase cu durerea/supărarea mea până pot trece peste ea singură.

      Apreciază

  2. Am remarcat si eu genul asta de postari si, din pacate, nu e singurul gen care nu ar trebui sa se regaseasca pe peretele nimanui. Mai sunt si acele „citate” de cele mai multe ori fara mentionarea autorului, Dumnezeu stie de unde sunt scoase, iar daca mai au si greseli gramaticale chiar ca sunt o opera de prostie. Bine v-am gasit la jocul vostru de cuvinte 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pingback: Lucrurile nu sunt ceea ce par a fi | ropot de secunde...

Ce părere ai?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.