Lucrurile nu sunt ceea ce par a fi

Lucrurile nu sunt ceea ce par a fi.

De pildă, am un carnet care nu e carnet. E loc de parcare.

Pe prima pagină am parcat un pamflet. Despre sistem. Despre sistemul ăsta, în care trăim. Dar şi despre toate celelalte, dinaintea lui. Ca şi despre toate cele care îi vor urma. Fiindcă sistemul e întotdeauna putred, şi nu numai în Danemarca!

Pe pagina a doua am parcat o ştire. Despre o terapie naturistă senzaţională! Care scapă sufletul sănătos de trupul bolnav. Rezultatul e garantat o veşnicie.

Pe pagina a treia am parcat un zvon incendiar. Despre un poster de nicio culoare. Adică poster de post/prost, incolor, inodor şi insipid. Se poate posta pe peretele de feisbuc, pentru posteritate, cu menţiunea: „Sper să văd această postare pe pereţii tuturor prietenilor mei deştepţi, ca susţinere morală a proştilor. Daţi copy-paste, NU distribuiţi.”

Pe pagina a patra am parcat o enigmă. Una la care caşti gura degeaba până ajungi să vezi un tunel c-o luminiţă în capăt.

Pe pagina a cincea am parcat luminiţa. Adică o flacără de lumânare.

Aşa că scrumul ăsta nu e ce pare a fi. E cenuşa unui loc de parcare.


Nici tabelul lui Eddie nu e tabel. E loc de parcare pentru linkuri spre alte articole în care staţionează cele 12 cuvinte îngroşate mai sus.

2 gânduri despre „Lucrurile nu sunt ceea ce par a fi

  1. Ce parere sa am? Una foooorte buna caci ai gasit… gaselnita!
    Super ideea cu… incendiul provocat gandurilor tale! Bravo! 🙂 🙂 🙂
    Ma tin de tine sa invat si eu cum sa devin… scriitoare cu miez! 🙂
    O saptamana buna, cu soare, ceea ce-mi doresc si mie 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Ce părere ai?

