Scos din uz

# joc de doisprezece [cuvinte impuse] #

Am scos din uz:

◾ Una bucată mixer – nu-i musai necesar nici pentru foietaj, nici pentru vreun macrou, nici pentru mai ştiu eu ce vrei să pui în vreun castron; bunica s-a descurcat fără de el din tinereţe şi până când ajuns-a în baston, lipsa lui n-a fost totuna cu un limitator în calea talentului ei culinar alambicat!

◾ Orice vis nautic – de apa fără margini în câmpul meu vizual mi-a fost întotdeauna teamă şi-acum, la bătrâneţe, am renunţat la orice simulacru de curaj nebun, mai sigură e viaţa de papagal închis în colivie!

◾ Orice îmi interzice fie doza de acreală din glas şi din privire, fie luarea în derâdere a nobilelor sentimente uitate imediat ce promotorii lor încep să mişune printre oameni în carne şi oase, nu pe reţelele sociale!

◾ Altele, pentru care astăzi nu mai am cuvinte, căci fost-au cele doişpe inegal repartizate de mintea-mi leneşă, adică, dragilor, deja le-am scos din uzul jocului pe toate!

 

2 gânduri despre „Scos din uz

  1. Pingback: Alte scoateri din uz | VERONICISME

Ce părere ai?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.