Sunt un turist… retardat

Fiindcă superblogăreala e din nou în toi: 🙂

NOTE FALSE

Mi-au spus:

– Asia, bă! Du-te şi tu în Asia! Dacă nu vezi Asia, ai trăit degeaba!

Asia… Asia… Asia e un continent. Dar ce ţări sunt în Asia?

Mă salvează Wikipedia, unde găsesc cât ai clipi (adică ai clicui – clic stânga), o frumuseţe de listă, cu steaguri şi alte alea, după cum se bagă de seamă când te benoclezi la mostra de mai jos:

Flag Arms Name Population Area
(km²)
Capital
Afghanistan Emblem of Afghanistan.svg Afghanistan 30,419,928 647,500 Kabul
Armenia Coat of arms of Armenia.svg Armenia 2,970,495 29,743 Yerevan
Azerbaijan Emblem of Azerbaijan.svg Azerbaijan 9,493,600 86,600 Baku

Ei, şi având lista, am luat-o pe rând:

Afganistan – Kabul – Talibani – ISIS…

Ei, nu, nici chiar aşa, nu vreau să-mi plece capul, de unul singur, în cine ştie ce vacanţe speciale, spre destinaţii exotice, din raiul lui Allah…

Mai bine rămân pe pământ, că se zice că şi aici tot precum în cer este! Aşa că îmi reîncep  căutările, tot…

Vezi articol original 600 de cuvinte mai mult

Ce părere ai?

