Toate cuvintele ajung la…

Citator: N-avem ghilimele, ca orice citat respectat, ne-au plagiat!

Adicherishan: Mie până şi virgulele mi le-au luat!

Matildar: Eu am pus la punct pe cineva şi nimeni nu mă mai vrea!

Veroce: Questo è mollto vero, ce lume rea… ca gura ta!

Danaesc: Timeo danaos… mă tem că nu suntem în dicţionar!

Griskalet: Ne scurgem printre degete ca grişul hoinar!

Mayat: Măi, atenţie, suntem totuşi cuvinte, da?

Adrianamo: Ne înşirăm cu flamura-n frunte şi-ajungem noi undeva!

Vieneland: Să nu uităm că ne-am născut în ţara mea!

Anacondelescu: Ne-am născut ca s-uităm unde ne e ţara!

Suzanax: Dar nu ne uităm suzeranitatea! Ne oprim unde ne-o putem afirma!

Cartimesc:Toate cuvintele ajung la duzină, da? Cu un link în tabel cucerim gloria!

 

6 gânduri despre „Toate cuvintele ajung la…

Ce părere ai?

