Excentricităţi în alb-roşu

Falanga sacră atacă muntele, un soi de buboi gigantic, inflamat, din care se scurge, roşu cu alb, puroiul arzător, pesemne infiltrat în adâncurile planetei de o molimă blasfematoare. În fruntea luptătorilor-lecuitori, cu armuri ignifuge şi săbii magice, e un personaj turbat, general şi mag într-un singur haidamac bizar, magnific în uniforma albă cu roşu şi în imprudenţa lui, numită nesăbuinţă de înţelepţii care nu dau importanţă unor erupţii minore, din pustietate, pentru că înţeleg adevăratul mers al lumii, filmul în care se ştiu incluşi de o inteligenţă astrală. Sunt bătrâni cu bărbi albe, robe roşii şi ocheane puternice. Privesc prin ele, minunându-se şi schimbând între ei cuvinte, mai întâi despre decăderea lumii într-un misticism excentric, apoi despre vrute şi nevrute, pur şi simplu pentru că le place aroma cuvintelor rostite şi parfumul literelor roşii scrise pe albul hârtiei. Da, roşii, căci sunt sângele sufletului şi au parfumul vieţii, al sentimentelor distilate în alambicul creaţiei.

De aceea am scris şi eu, aici, cu o roşie cariocă virtuală, nevrând să scap ocazia de a îmbiba câteva excentricităţi în alb-roşu cu câţiva stropi din parfumul literelor adunate într-o duzină de cuvinte. 😛

22 de gânduri despre „Excentricităţi în alb-roşu

  1. dacă ai pune în gândurile tale pe acela că meriți – mai mult decât mulți- să scrii până la capăt aceste povești, dacă ai depăși convingerea (falsă) că ai nevoie de 12 ancore pentru a scrie, sanderson ar fi invidios.
    și nu e laudă, nu e decât convingere și sinceritate: așa te văd eu de ani buni.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Convinge fără echivoc tot ce scrii, atrage magnetic și vrăjește asemeni unui ritualic și declamator discurs, poate sacru, pe care îl asculți fără să clipești…Și nu voi uita curând: ”pur şi simplu pentru că le place aroma cuvintelor rostite şi parfumul literelor roşii scrise pe albul hârtiei”.
    Mă bucur că l-ai împărțit echitabil, revenind și condeierilor bucuria de-a-l citi. (apropo, anumite linkuri nu le ia tabelul, dar îl repar eu). 😉 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pingback: Explicaţie | ropot de secunde...

    • Mulţumesc mult, Adriana. Cum i-am spus şi Citei, astfel de comentarii sunt măgulitoare, aş minţi dacă aş spune că nu-mi fac plăcere, dar tristul adevăr, pe care nu-l ştie nimeni mai bine decât mine, e că am îmbătrânit rămânând Hahi a tatei. Hahi de la hahaleră. 😀

      Apreciază

Ce părere ai?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.