Calmy – episodul 4.1.

Fiindcă povestea lui Calmy trage să moară, îi mai dau eu un ghiont. O continui de unde a lăsat-o episodul 3.1:

sora lui Septembrie

sora lui Septembrie (clic pe poză ca s-o vedeţi mai bine)

Septembrie oftă din rărunchi. Apoi îşi muşcă buzele, mărunt, de câteva ori.

„Bietul băiat”, îşi spuse, mirat el însuşi că, după tot ce trăise, încă mai era în stare să se înduioşeze astfel. „Din ce neam de idioţi s-a născut! Întâi şi-au bătut joc de el cu numele ăla – Etui Calmar Eter, auzi! – apoi, harş! Ce mârşăvie!”

— Aş vrea să te-ajut, mărturisi. Dar nu pot. Nu mai pot. Fiindcă… Ei, pe scurt, fiindcă a trebuit să ispăşesc un păcat… altfel decât plătindu-l cu viaţa. M-a costat nişte puteri şi… am jurat credinţă Crucii, mi-am închinat viaţa credinţei… Însă ea, sora mea geamănă, a plătit altfel… S-a lăpădat de frumuseţe şi a ieşit din rândul oamenilor… al oamenilor adevăraţi. Dar şi-a păstrat puterea. Am auzit că are chiar mai multă. Dacă nimic din ceea ce e hidos nu te sperie, du-te la ea. Îţi explic unde-o găseşti şi-ţi dau o scrisoare.


Povestea a fost continuată în trei moduri diferite, aici, aici şi aici.

12 gânduri despre „Calmy – episodul 4.1.

  1. Pingback: Plasa lui Calmy | ropot de secunde...

  2. Pingback: Decembrie Pesteochi | Vieneland

  3. Pingback: Calmy – episodul 5 – Cristian Blog

  4. Pingback: Semne de toamnă | Simplu

Ce părere ai?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.