Le plac porcilor perlele?

Oare e atât de greu de înţeles că postarea feisbukistă de mai sus a fost pe jumătate la mişto şi pe jumătate ca să-mi fac cunoscută noua pagină de FB?

De ce la mişto? Fiindcă eu sunt porcul scroafa căreia nu-i plac perlele. Nu alea de împrumut, şi nici alea cu iz de moaşte.

Perlele care-mi plac mie arată aşa:


Mai există şi alte scrieri despre porci şi perle. Le găsiţi aici.

4 gânduri despre „Le plac porcilor perlele?

  1. Pingback: De ziua îndrăgostiţilor – care e în fiecare zi | IUBIRI ÎNGHESUITE

  2. Pingback: De pe vremuri… | ropot de secunde...

  3. Ce repede te „califici” tu! 🙂
    Exista perle si…”perle „, cele intre ghilimele, recunosc nu ma prea distreaza! Mai ales daca sunt ale mele! Uite, azi am recitit niste posturi personale si am gasit la greseli de m-am crucit! Si m-am gandit la tine! Oare de ce nu m-ai atentionat? Ma lasi sa ma fac de ras? Dar apoi mi-am zis ca asa ma smeresc! 🙂
    Cu drag iti doresc o saptamana frumoasa si cu spor!

    Apreciat de 1 persoană

    • Când mă fură povestea nu prea mai văd greşelile! 🙂
      Dar dacă o să observ ceva de-acum înainte o să-ţi atrag atenţia. 🙂
      Săptămână frumoasă, spor în toate şi, nu în ultimul rând, sănătate îţi doresc şi eu!

      Apreciază

Ce părere ai?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.