Duzină de cuvinte în familie

Micile Mizerii

Azi ne-am jucat de-a duzina de cuvinte în familie. Adică am scris fiecare câte un text care conţine aceleaşi douăsprezece cuvinte, după cum urmează:

Baba Gaga:

Vreau să mor pentru patrie, maică. De bătrâneţe. Fără tristeţe, cu gândurile creţe, dar semeţe. După îndelungul marş triumfal al unei vieţii mângâietoare de orgoliu, vreau să mor în somn, pe fotoliu, înfrântă în zadarnicul război de cucerire al tărâmului numit nemurire, incompatibil cu statutul meu de vierme mic, deşi n-am fost un om de nimic. Vreau drept catafalc un afet de tun şi vreau un giulgiu bun, călduros şi frumos, dar care să nu m-acopere prea mult, ca să pot vedea cum îmi putrezeşte urzeala, ca o ultimă aventură fără tevatură. Şi vreau să-mi compuneţi un recviem, să-l puneţi pe-un blog, s-ajungă celebru pe glob.

.

Tanti Tina:

Am pus câte un giulgiu pe fiecare-afet de…

Vezi articolul original 868 de cuvinte mai mult