Parfumul primilor fulgi de nea

– pentru povestea parfumată

Mărturisesc că nu mă pricep la parfumuri, dar încerc două „esenţe” versificate 🙂

Uite palma mea întinsă.
Vezi, iubitule, e ninsă!
Simţi parfum de fulgi de nea?
Nu miros ca dragostea?

Ei sunt reci, ea e fierbinte –
Se-ntâlnesc cu luare-aminte!
Şi din fulgi un văl se ţese…
Parfumat, pentru mirese!

sursa imaginii

Eu sunt acum gheaţă şi patimă,
Eu sunt acum zâmbet şi lacrimă…
Sunt şi adevăr, sunt şi minciună,
Sunt vis, nins într-o noapte cu lună…

Sunt fulg de nea, în palma ta parfum…
Parfum de alb, polei lucind pe drum…
Parfum de ninsoare, sobă şi fum…
Parfum de vise şi doruri duium…

28 de gânduri despre „Parfumul primilor fulgi de nea

  1. Pingback: Cascadele de râs şi cojile de portocală | Iubesc Viaţa

  2. În primul rând, bine ai venit în Clubul Poveștii Parfumate!
    Poezia ta are cadența veselă și ușoară a fulgilor, dar și muzicalitatea lor.
    Iar mireasa e…poate zâna fulgilor?!
    Ce bine miroase aici:
    ”Parfum de ninsoare, sobă şi fum…
    Parfum de vise şi doruri duium…”
    Mi s-a făcut dor de zăpadă și Crăciun cu aromă de brad! O duminică de basm îți doresc! 🙂

    Apreciază

  3. sa te exprimi cu atâta usurinta în versuri, sa folosesti metafore si comparatii atât de sensibile … înseamna mult talent! Chapeau!
    salut si eu intrarea ta spectaculara in clubul povestilor parfumate! 🙂

    Apreciază

  4. Pingback: Parfumul primilor fulgi de nea « my heart to your heart

  5. „Şi din fulgi un văl se ţese…
    Parfumat, pentru mirese!”
    O metafora minunata 🙂
    De fapt toata postarea e diafana ca un fulg de nea, ca un val de mireasa…ca mireasma unui parfum. 🙂
    O seara cat mai placuta iti doresc!

    Apreciază

  6. Bine ai venit in Clubul povestilor parfumate!
    Mireasa din poezia ta ar putea fi o craiasa a zapezii, insa nu craiasa cea rea din povestea de demult!
    Iar fulgul de nea din palma e o fiinta care stie sa traiasca frumos.
    Iti doresc o saptamana mai buna!

    Apreciază

    • Mulţumesc, bine v-am găsit!
      Şi o săptămână frumoasă tuturor!

      (Eu n-am putut să intru pe blogul tău, antivirusul meu a găsit acolo un virus. Nu ştiu dacă e chiar aşa sau e o eroare, dar, când am de ales, sunt prudentă.)

      Apreciază

  7. Bine ai venit! Minunate versuri. Sunt frumoase si pure dar au si ceva… ceva… nu neaparat trist, ci nostalgic… 🙂
    fulg de nea in palma ta… Toti cei indragostiti sunt asa langa cei iubiti: se topesc urgent! 🙂 Frumos exprimat!
    Viata fericita!

    Apreciază

Ce părere ai?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.