Privind prin geam, dimineaţa devreme (la 5:30)…

… pentru miercurea fără cuvinte

19 gânduri despre „Privind prin geam, dimineaţa devreme (la 5:30)…

    • La ora aia mă trezesc uneori după ce, pe la două-trei noaptea, adorm în faţa laptopului. (Am un „scaun” foarte confortabil – vezi aici.) Şi nu beau cafea, mă duc să mai dorm şi în pat. 😀

      Geamul pe care am făcut fotografia (geamul lateral al balconului) e orientat spre sud.

      Happy WW (cât a mai rămas din miercurea asta 🙂 ) îţi spun şi eu, tot cu drag!

      Apreciază

  1. Ce taaare!! Mereu mi-au placut fotografiile facute de la geam. Tot felul de perspective (cred ca ar fi interesant un proiect in care sa se fotografieze un anumit obiectiv de la toate etajele unui bloc ;P, de exemplu. 😀 Vazusem ceva asemanator, Un tanar fotografiase din acelasi unghi garsonierele de pe o scara. 😀
    Happy WW!!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ar fi interesantă și o poză făcută după-masa, cu același cadru, să vedem cum arată intersecția la ora de trafic maxim. Apoi cele două poze să fie alăturate, pentru contrast. Asta așa, ca idee.
    Altfel, ai o perspectivă interesantă de la geam, unde stăteam eu, la bloc, tot ce vedeam în față era un alt bloc…

    Apreciat de 1 persoană

    • Vezi poza din răspunsul pentru Cudi.
      Dacă nu uit, o să fac mâine una pe la 4-5 după-amiază. Sau pe la prânz, când forfoteşte de lume piaţa aflată la 2 minute distanţă de intersecţie.
      Happy WW!

      Apreciază

Ce părere ai?

