De la naftalină

Scriu şi iar scriu (adică bat câmpii) pe n-şpe bloguri, şi las praful virtual (mai sus, în titlu, l-am numit naftalină) să se aştearnă peste cuvintele mele tropotite pe taste, şi aproape că le dau uitării, şi uneori le regăsesc (mai mult sau mai puţin din întâmplare) şi îmi plac – evident că îmi plac, căci sunt ale mele şi se zice că până şi cioara spune că puiul ei e frumos! 😛 😆

Şi, dacă îmi plac, le iau de pe un blog (de aici şi de aici), le desprăfuiesc şi le aduc pe altul (adică mai jos), preschimbându-le din text în imaginea textului pe pergament – ca să nu zic că n-am schimbat nimic! 😛

2 gânduri despre „De la naftalină

  1. Poate ca un text scris pe un pergament va fi inclus intr-o rubrica de citate si va genera noi idei pentru
    cine va rezona cu el! E tare greu sa nu ucizi un fir de iarba, din cand in cand, mai ales cand mergi la munte… 🙂
    O duminica placuta si plina de imaginatie! ❤

    Apreciat de 1 persoană

Ce părere ai?

