De la îngrădire la mi minor, via Pandalie

Azi o să vorbim despre faptul că mă simt îngrădită, ceea ce nu-mi face nicio plăcere, deşi recunosc că un om normal n-ar trebui să fie deranjat de atâta lucru. Pentru cei care nu înţeleg de ce am spus „atâta lucru”, menţionez că îngrădirea în cauză mi se trage de la sacul în care mi se lăfăie lenea de dimineaţa devreme până noaptea târziu, un sac pe care nu se potriveşte, singurel, adică de la sine şi fără efort din partea mea, niciunul dintre peticele pe care le luminează duzina de săptămâna asta (parola, inteleg, faptul, ingradita, confratele, troneaza, deranjat, tarziu, placere, lumineaza, lafaie, singurel). Poate că m-aş fi făcut că nu le văd, dar n-am putut, căci tronează, toate douăsprezece, atât de în largul lor la confratele Vienela!

Da, ştiu, nu se zice „confratele” Vienela. Dar care e femininul pentru confrate? Confratelă? Confrăţoaică? Consoră? Consolă? Consorelă? Consuela? Con…?

Mili

Mili, cu sediul blogosferic aici

Am cerut părerea unui amic de-al meu, motanul Pandalie, care cugetă din când în când pe un blog obscur, dar mi-a zis că el nu ştie decât femininul pentru parol, care e parolă, şi pe cel pentru Papă, care e păpiţă (cu p mic, că el e misogin). Păpiţă cu cărniţă, pen’ că el nu e nici vegan, nici vegetarian. Zice că l-a ferit bunul D-zeu de boli din astea, însă mai roade câte un fir de iarbă, că e ţais/fain/mişto/cool să fii omnivor. Şi-ar vrea să ştie ce papă Mili a Renăţicăi, de care tocmai s-a îndrăgostit. De Mili, nu de Renăţica, fiindcă preferă femininele cu patru picioare, sau măcar cu trei, ca Neaga scăunica, care şi-a păstrat locul în inima lui largă, poliamoroasă şi multigamă. Sau multiamoroasă şi poligamă. Gama mi minor, că Mili e încă minoră.

Şi gata, mai departe o să scrie, poate, vreodată, în vreo carte.

22 de gânduri despre „De la îngrădire la mi minor, via Pandalie

  1. Nu era mai simplu daca scriai confratele Vienel? Putinii care ne cunosc pe amandoua s-ar fi uitat crucis sau ar fi crezut ca ai mancat o litera (apropo, ai un e lipsa in paranteza cu misogin), iar toti ceilalti ar fi acceptat ideea ca pe lume exista un confrate vienel. :)))

    Apreciat de 1 persoană

    • Evident că era mai simplu să scriu „confratele Vienel”, sau doar Vienela, dar nu m-am complicat inutil, ci ca pretext ca să bat în continuare câmpii pe tema femininului altor substantive. 😀

      Am adăugat „e”-ul lipsă. Mulţumesc pentru atenţionare.

      Apreciat de 1 persoană

  2. Nu m-am mai simțit așa bine de nu știu când!…
    Fac eforturi desperate să înțeleg că obiectul îndrăgostirii e Mili, nu eu.
    Ce mănâncă Mili: hrană pisicească, când e lihnită, tiramisu de pe degetul arătător și ciorbă de văcuță, dacă asta mănâncă slugile .Nu că ar fi bună, dar așa e politicăli corect, să le demonstrezi slugilor că și ele mănâncă destul de comestibil.
    Femininul PĂPIȚĂ la papa e eligibil oriunde, pe lumea asta, trebuie doar implmentat!

    p.s: salutăm motanul, dar nu-i dăm nas, că se suie pe pervaz! Și semnăm, Mili, o domnișoară care nu se face de ocară!
    🙂

    Apreciat de 2 persoane

    • Mili e diplomată şi ştie cum să câştige devotamentul slugilor! zice Pandalie. Şi se gândeşte cu nostalgie ce minunat ar fi se spele unul pe altul între urechiuse. Mai zice şi că e un gentleman, nu se suie pe pervaz. Miaună la uşă, destul de tare ca să încânte tot cartierul.

      Apreciază

Ce părere ai?

