Citate preferate (1)

Pentru a face cât mai cunoscut noul joc născocit de Zina, preiau din alte colţuri ale tarlalei mele blogosferice o poezie şi doua alte citate dintr-un roman SF (mai exact, din ramura „fantasy” a ficţiunii speculative) în curs de apariţie la Nemira: Fool’s Fate, de Robin Hobb.

 

 „Acasă înseamnă oameni. Nu un loc. Dacă te întorci când oamenii nu mai sunt, nu mai poţi vedea decât ceea ce nu mai există acolo.”

„Niciun om nu poate să-şi facă timp, ci doar să profite cu înţelepciune de timpul care i-a fost dat.”

12 gânduri despre „Citate preferate (1)

    • Nu m-am gândit la „Tinereţe fără bătrâneţe…”, dar ai dreptate.
      (Eu m-am dus imediat cu gândul la apartamentul care mi-a rămas de la părinţi şi în care nu mă mai simt deloc acasă, fiindcă ei nu mai sunt acolo.)

      Apreciază

  1. Ma gandeam ca am ramas muuuult in urma cu cititul cartilor traduse de tine. Deja am luat cateva, dar recunosc spasit ca mai dureaza…
    La magazin nu se gaseste intelepciune :D, asa ca provocarea citatelor este excelenta!
    O saptamana excelenta iti doresc!

    Apreciat de 2 persoane

  2. Citatul despre timp m-a lovit in moalele capului. Ca tot spuneam aseara ca nu imi pot face timp, iar astazi imi dovedesc ca timpul poate fi folosit cu intelepciune, daca exista vointa. 🙂
    Tremur de nerabdare pana la aparitia cartii. Robin Hobb a devenit, inca de anul trecut, scriitoarea mea preferata. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Ce părere ai?

