Mai aproape de pol

Din lipsă de timp, mă înscriu în tabelul lui Eddie cu o… captură de ecran. A ajuns la mine via e-mail şi sper c-o să vă ducă mai aproape de pol – de polul râsului. 😆

5 gânduri despre „Mai aproape de pol

    • Sunt soţii şi soţii. N-am timp şi răbdare să istorisesc acum cu lux de amănunte, dar l-am auzit pe tata de mai multe ori povestind cum a încercat, împreună cu un frate de-al lui, s-o îmbete pe soţia altui frate (născută în România din părinţi ruşi – taică-su fusese cazac alb). Şi i-a îmbătat ea pe amândoi – criţă. Tata a ajuns cu chiu cu vai acasă, dar fratele lui a plecat de nebun şi nu se ştie unde a dormit în noaptea aia. Iar ea n-a avut nimic.
      Ar mai fi de spus că, în prezent, nu mai am pe lumea asta părinţi, unchi şi mătuşi, în afara acestei mătuşi prin alianţă, care bea să se fără să se îmbete. 🙂 Are 93 de ani şi jumătate şi mintea la fel de limpede ca acum 40 de ani.
      În schimb, eu m-am îmbătat de trei ori – crunt.

      Apreciază

Ce părere ai?

