Poveste de decembrie

Rebloghez cu titlu schimbat, pentru o a doua participare la jocul cuvintelor. 🙂

VeroVers

.

Nu ştiu cum, ce zeu, ce vânt,
Sau ce dor, ce fel de gând
Te-a mânat în viaţa mea –
Rege printre fulgi de nea…

.

Albii fulgi s-au mistuit…
Ai rămas şi ne-am iubit
Zi de zi, în ceas târziu…
Dar de m-ai iubit – nu ştiu!

.

Ani s-au dus, alunecând…
Alţi fulgi s-au topit, pe rând…
Eşti al meu… dar tot nu ştiu
De-mi dai suflet ori pustiu!

.

Simt doar, verde, ochiul tău
Oglindit în ochiul meu.
Sub blândeţea lui m-ascund,
Pisiceşte ghemuind

.

Trupul meu – să-l strângi la piept;
Şi atunci simt cum, încet,
Fulguieşte-asupra mea
Dorul tău… sau vraja ta!

25 februarie 1987

24.12.2015 Am citit cele de mai sus şi m-am gândit că am ceva gata scris pentru tema de luni a Jocului Cuvintelor. 🙂

Vezi articol original

6 gânduri despre „Poveste de decembrie

  1. Ne bucurăm că vă citim şi vă felicităm pentru blogul pe care îl realizaţi!
    Ttotodată, ne-ar placea mult sa faceti cunostinta si cu blogul nostru, „Dictionar Sexualitate”, de la adresa https://dictionarsexualitate.wordpress.com, ce are la baza un proiect destul de ambitios (pentru conturarea caruia avem nevoie de numerosi prieteni!): o enciclopedie populara a sexualitatii, în care informatiilor din definitii si articole li se adauga cele rezultate din completarea a numeroase chestionare online.
    Speram ca ceea ce propunem noi va va interesa si pe dvs.
    Mult succes in ceea ce faceti!
    Toata recunostinta pentru rabdarea cu care ati citit mesajul nostru!

    Apreciat de 1 persoană

Ce părere ai?

