Duzina cu 13 cuvinte

Îi ţin mână, snop. Ce dacă-s crini? Parfumul lor demult s-a scuturat,
şi într-o bocceluţă mi l-am pus – adică într-o basma pe tot l-am înnodat.
De ce-n basma? Ce ce nu-n… eprubetă? Mă cred eu mai cu moţ şi spun prostii,
o ştie-o lume-ntreagă. Îs găgăuţă, nici mămăligă n-am în farfurii!
Vecinii spun că ştiu doar să frec menta, pe-alee către desfătări s-apuc.
Da, gram cu gram mă cântăresc cu toţii, notează tot ce fac, unde mă duc.
Li-e incolor în minte peisajul, spre poezia lumii mufă n-au,
pe ticăloşi îi trec toţi cu vederea, o, nici măcar cu vorba-n ei nu dau.
Însă de ventilaţie-au nevoie, să-i scape de dorinţa mea de vis,
ca şi de gura mea ce-acuză, astea în ochii lor m-au compromis.

2 gânduri despre „Duzina cu 13 cuvinte

Ce părere ai?

