Constatări şi o întrebare

Într-o vreme adunasem ceva mai mulţi cititori, dar în prezent*

În prezent, pare-se că sunt un păstor de cuvinte cotat din ce în ce mai prost, după toate probabilităţile din vina mea. Mi-a plecat bruma de inspiraţietreptat, treptat, în căutarea unor resurse cărora nu le-a dat de urmă, n-am stillirica mea nu e de calitate, nu povestesc aventuri (reale sau imaginare) care să atragă o trupă de curioşi, nu ştiu când să-mi ţin gura şi când nu, nu sunt în stare să mă ţin de niciun proiect, îmi zac poveştile neterminate, motanul e tot ăla, unicul de zece ani încoace, like-urile şi comentariile la schimb sunt un compromis a cărui asumare îmi repugnă**

Dar îmi place să fac sondaje. Prin urmare, dacă tot stau eu prost şi la capitolul cititori, şi la capitolul timp, şi la capitolul inspiraţie, ce ziceţi (dar sincer), oare să pun blogăritul pe chituci?

Pentru jocul cuvintelor cred că oricum o să mai încropesc câte ceva, ca să mă înscriu, ca acum, la Eddie în tabel, până când ajunge „sezonul 2” la numărul 100 (inclusiv).

Iar rezultatul sondajului de mai sus mă interesează, fireşte, dar nu promit c-o să-l iau drept literă de lege. 🙂


*  Nu vorbesc despre vizite şi vizitatori – ăstora nici măcar nu le mai verific numărul. Vorbesc despre cei care găsesc ceva de comentat sau dau like-uri – nu doar de paradă, ca act pe prezenţă. În fine, n-am de unde şti cum e dat un like, dar am început să cunosc câţiva oameni.

** Pe lângă asta, sunt destui oameni pe care nu-i citesc nu pentru că nu mi-ar plăcea ce scriu pe bloguri, ci fiindcă n-am timp. 😦

18 gânduri despre „Constatări şi o întrebare

  1. Am votat. Dupa cum probabil iti imaginezi, am bifat NU. :)))
    Eu as comenta mai des la tine (si poate la altii), dar de cele mai multe ori sunt de-a dreptul ametita de oboseala si ori nu imi vine nimic inteligent in minte, ori mi-e lene sa tastez. Dar citesc tot ce scrii. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

        • Mi-a trecut şi mie la un moment dat asta prin cap, dar am respins ideea – fără falsă modestie. Aş zice că alţii sunt mai greu de înţeles decât mine, dar şi mai apreciaţi. 🙂 De ce m-ar invidia lumea numai/tocmai pe mine?

          Apreciază

          • Pentru ca in jurul tau exista putini cititori si multi, foarte multi scriitori si oameni care viseaza sa devina scriitori. Spre deosebire de majoritatea, tu ai talent si imaginatie. De ce te-ar promova ei? De ce ti-ar ridica osanale?

            Apreciat de 1 persoană

          • Acuma, în viziunea mea, un like pe blog nu înseamnă mare lucru, nici la capitolul promovare, nici la capitolul osanale.
            În plus, pun link-uri pe facebook, unde n-am în listă numai scriitori şi oameni care vor să devină scriitori, am pus într-o vreme şi pe diverse grupuri, absolut fără niciun rezultat.
            La contul de FB al Matildei chiar mă gândesc renunţ – sau să scriu ceva foarte scandalos (încă nu ştiu ce 😆 ), ca să văd dacă, în afară de tine, mă mai urmăreşte cineva sau nu. 😛

            Apreciază

  2. Sunt convinsa ca subiectul acestei postari a aparut pentru ca parea sa se asorteze cu duzina! 😀
    Ai insirat atatea negatii ca m-am speriat. Ele sunt departe de a se asorta cu tintele pe care le ai.
    Si eu am bifat Nu, dar asta este oare relevant pentru tine?
    Ai brodit o duzina, ai facut un sondaj si probabil zambesti de reactii. Asta ar fi chiar important.
    Un zambet! In rest, fara negatii, doar cu multumiri adresate inspiratiei tale!
    Cred ca e cam naiv comentariul, dar totusi il las. Si e foarte complicat sa promit ca voi scrie aici mereu, dar sigur citesc!
    Cu drag iti urez zile dupa dorinta! Si fara negatii! 😀

    Apreciat de 1 persoană

  3. Eu nu prea am ce vota, ca daca o fac, chiar va parea o complezenta rasuflata. Dar as spune ca sunt in aceeasi situatie pe care ai descris-o. Diferenta e ca eu nu adun like-uri sau commenturi. Daca-mi comentezi, bine, ca doar d-aia se cheama socializare. Daca nu, nu-mi lasa like-uri in care nu cred, ca daca ti-ar fi placut cu adevarat, ai fi comentat. E ca „vai ce bine arati!” cind tu sti bine ca-i vrajeala. 😉

    Apreciat de 1 persoană

    • Nici eu nu le adun, scriu fiindcă-mi place să scriu, dar, având în vedere că cititorii se împuţinează, deduc că, totuşi, ceva nu e în regulă în ceea ce mă priveşte, şi mă gândesc că, doar de dragul de a scrie, pot s-o fac şi într-un fişier de pe computerul meu. 🙂

      Apreciază

      • AaaaaaNu. N-as putea sa scriu, stiind ca nimeni nu ma citeste. Dar atita timp cit vad ca lumea se perinda pe blog, banuiesc ca si citesc ceea ce scriu. Asta ma motiveaza. Asta si comentariile. Like-urile imi repugna, asa cum spuneam. Mi se par niste „na sa taci!”
        Dar na! Asta-s eu si nu-s vreun etalon si nici vreun exemplu de urmat, 😆

        Apreciat de 1 persoană

        • Pe blogul ăsta au intrat ieri 21 de oameni – un record pentru luna în curs. 😛
          Sigur, 21 e un număr mai mare decât zero, dar când aud/citesc că alţii au vizitatori cu miile, sau măcar cu sutele, ridic din umeri a neputinţă şi râd – cu ochii în oglindă, ca să-mi creez iluzia că râd de altcineva. 😆

          Apreciază

          • Matilda, nu stiu cine-s aia cu mii de cititori, dar hai sa-ti spun un mic secret, pe care-l stie toata lumea 😆
            Daca ai o mie, ai si citeva sute pe care nu ti i-ai dori. Dar daca ai 21 de calitate, ar trebi sa fii multumita. Pe de alta parte, cind aveam 300 de comentarii zilnic, trebuia sa scriu cite un post pe zi, ceea ce acum mi-ar fi imposibil.

            Apreciat de 1 persoană

Ce părere ai?

