Ploaie şi iar ploaie, de [cel puţin] trei ori ploaie

Poza din stânga e cea mai recentă „provocare” lansată de „jocul cuvintelor„.

Mărturisesc că (din lipsă de timp) nu sunt în stare să scriu ceva romantic pe tema „doi sub o umbrelă”. Vă pot spune doar, din proprie experienţă, ce romantic te face ploaia ciuciulete (e drept, doar pe jumătate – jumătate tu şi jumătate el/ea) când te preumbli într-o asemenea ipostază.

Şi, ca să nu mă rezum la atât, adaug câteva poezii despre ploaie de pe alte bloguri de-ale mele.



6 gânduri despre „Ploaie şi iar ploaie, de [cel puţin] trei ori ploaie

  1. Draga mea, esti in gandul meu!
    Iti imaginezi ca nici eu nu pot gandi de bine cand e vorba de ploaie si nici decum la asocierea ploaie – romantism, cand neamurile noastre de pe aici stau cu bagajul la usa, in cazul in care e nevoie sa-si paraseasca casa , daca Senna da mai mult pe afara!
    Dar… mai e timp pana… maine si poate intra apele la loc si, cine stie ce romantism ma apuca!
    Poate versuri… desi nu pot concura cu ale tale…:)

    Apreciat de 1 persoană

Ce părere ai?

