Retractez

Adică totuşi nu cred c-o să fac vreodată aşa ceva. Constat că nu mai am răbdare să citesc advertoriale, oricât de bine ar fi scrise.  Parcă devin şi din ce în ce mai lungi (probabil aşa le-or fi vrând sponsorii, dar orişicât… 😛 )

2 gânduri despre „Retractez

  1. Sunt abonata la cateva bloguri care participa in aceasta primavara la sb (m-am abonat cu mult timp in urma). Cand apare o noua proba, mi se umple mailul de titluri care par la fel. Daca la primele probe am intrat si mi-am aruncat cate un ochi (ba chiar am dat si cate un like), acum dau direct delete din mail, fara sa deschid. Parca ar fi trase la indigo titlurile, lucru care imi taie orice pofta de a citi advertoriale.

    Apreciat de 1 persoană

Ce părere ai?

