Distopie de Crăciun

Vero Versiuni

Duzina mea, scrisă în avans (la sfârşit de săptămână în tabelul lui Eddie se vor aduna mai multe), a ajuns mai întâi aici:

O puteţi citi îi revistă, dând un clic pe poză, sau mai jos, cu cele 12 cuvinte inspiratoare îngroşate.

E grasă şi pufoasă, ca un cozonac. Mă gândesc că trebuie să fie o femeie cumsecade, foarte cumsecade. Ba chiar mi-aduce aminte de mama. Prin colţul ochiului drept mi se furişează o lacrimă, ca întotdeauna când mă gândesc – şi sper – că mă priveşte în fiecare noapte de sus, de pe o stea.

O clipă mai târziu, pufoasa se îndeasă între mine şi vânzătorul costumat în Moş Crăciun din faţa mea şi-şi pune gheara dolofană pe minunăţia verde din mâna lui – pe cel mai frumos brad pe care l-am văzut vreodată. Bradul pe care acum îmi permit să-l cumpăr, cu cel mai scump set de

Vezi articol original 576 de cuvinte mai mult

