Ce-am mai râs

Mi-am exprimat intenţia să particip la acest aşa-numit concurs la care câştigă toată lumea. Adică am trimis un mail la adresa indicată şi am aşteptat un răspuns cu aşa-numitele detalii tehnice.

Şi am aşteptat, şi am tot aşteptat… până când am uitat că aşteptam.

Şi mailul meu a primit abia azi un răspuns – cu următorul conţinut:

Mărturisesc c-am fost tentată să le dau adresa şi s-aştept cadoul ales, că tot m-am obişnuit cu aşteptarea…. :mrgreen:
Dar m-am mulţumit să le atrag doar atenţia că sunt, bieţii de ei, cu capu-n coş traistă.

6 gânduri despre „Ce-am mai râs

  1. Pingback: Din ciclul „hai să mai trimitem şi noi nişte e-mailuri” | ropot de secunde...

Ce părere ai?

