Eu şi zburătoarele

Mustăţi lungi, gheare lungi

Miao, vă plac aşa, zvelt şi stresat?


Sper că nu, fiindcă de zvelteţe am cam început să mă descotorosesc, iar de stres e musai să scap – fără să renunţ la nicio ambiţie! De-aia am nevoie, ca de oxigen, de un ghid care să mă călăuzească pe cel mai scurt drum către rândunici – după ce-o să treacă în revistă toate posibilităţile, studiindu-le prin nişte ochelari deştepţi.


Ce face? Astea nu sunt rândunici?


Sunt lăstuni?

Şi ce dacă?!

Nu mă interesează nici numele păsărilor, nici minunata simetrie a aripilor lor, nici muzica lor, că nici nu le clasific, nici nu le filmez, nici nu le pozez, nici nu le înregistrez pe vreun disc din ăla de-i spuneţi voi CD sau DVD. Pentru mine, toate zburătoarele astea de talie mică reprezintă o simplă problemă de nutriţie.


NOTA BENE: De nutriţie, stres şi rândunici mai sunt preocupaţi şi alţii. Îi găsiţi…

Vezi articol original 7 cuvinte mai mult

Ce părere ai?

