Mi-a trăsnit o idee

Citind eu pe-aici mai una, mai alta, mi-a trăsnit o idee:

Ce-ar fi s-adun eu pe un blog tot ce-am scris pe altele, pe bune şi pe ne_bune, sub diverse forme, despre suferinţa din dragoste (a ambelor sexe 😛 )?

Dar, sigur, nu acum – când oi avea timp, sper că la anu’.

Şi pe care blog? Pe unul nou? Mhm, îmi mai fac încă un blog?!

Mnu, mai bine nu, poate-ncerc un soi de rubrică pe unul vechi, dar nu foarte vechi, poate pe ăsta, cu caleidoscoapele, sau pe ăstălalt, cu noile idei înghesuite

Poate că da, poate că ba, poate deloc… Oi vedea…

Şi veţi vedea, dacă vă va interesa. :mrgreen:

7 gânduri despre „Mi-a trăsnit o idee

  1. Pingback: Început şi pauză | ropot de secunde...

Ce părere ai?

