Jurnal de… matildă – episodul patru

E un jurnal nonconformist – adică nu respectă alea, alea şi alea de aici, e, aşaaa…, un soi de mărturisire, adică minţii (am minţit :mrgreen: ) când spusei că io pocnesc din degete şi scap de dependenţe.

Cu alte cuvinte, mi-am făcut un blog nou şi l-am înscris la SuperBlog, fiindcă am văzut undeva o poză cu caimac (prima din articolul ăsta) şi mi s-a făcut brusc chef să scriu despre cafea, şi-am scris, dar nu pe blogul de faţă, unde mă-ntorsesem deja cu spatele, adică spusesem că n-o să mai scriu, pentru că…

Pentru că.

Şi-am mai scris încă două articole ca să mă aflu-n treabă – şi pe urmă m-am gândit, din motivele pe care le-am expus pe scurt aici, că ar fi cazul să-mi văd de treabă. Sunt una singură şi aleg după prea mulţi iepuri şi zău c-am început cu adevărat să am prea multă mătreaţă din cauza asta – cred că de-acum e psoriazis, şi cică ăsta se face pe fond nervos…

Şi mă tem c-o iau razna, joi am uitat că e joi, am crezut că-i vineri, c-am fost cât pe ce să pun la încălzit fasolea, nu supa şi friptura – că miercurea şi vinerea ţin post chiar şi când e harţi (că alte posturi oricum nu ţin), c-am constatat (mai demuuult!) că m-ajută să-mbuc fără să pun prea multă slănină pe buci. 😛

Şi…

Şi-am împrumutat două treimi dintr-o poză de aici şi-am pus-o mai sus – că, zic eu, se potriveşte.

Şi-atât.

7 gânduri despre „Jurnal de… matildă – episodul patru

  1. Ha, ha, in septembrie m-a batut si pe mine gandul sa imi fac un blog nou, sa imi ascund numele si sa particip la sb. Dupa cateva zile de gandire si razgandire mi-am dat seama ca nu am timp destul si nu merita sa pierd putinul pe care il am. Mi-am facut blog, semnez cu numele meu, dar scriu doar ca sa ma aflu in treaba, fara nici o legatura cu sb. :)))

    Apreciat de 1 persoană

    • Probabil că e cel mai bine aşa. 🙂
      SuperBlogul e mult prea… subiectiv, baremul ăla cu 20-25 de puncte pentru creativitate & originalitate e frecţie la picior de lemn, şi-aşa notele nu coboară prea des sub 80 de puncte.
      (Plus că mi-am recitit articole mai vechi – bune dar cu note relativ mici. Nu zic că erau de-o sută de puncte, dar nici de 85 sau 90, când altele nu nimic mai bune sau chiar mai proaste au primit peste 95.)
      Oricum, dacă aş avea timp, ar merita, măcar ca distracţie, dar n-am.
      Una peste alta, sper că mi-a venit într-adevăr mintea la cap. 🙂

      Apreciat de 2 persoane

  2. E cam pustiu anul ăsta pe-acolo… Și eu am crezut că am timp mai mult să scriu, când m-am înscris. Dar numai înainte cu vreo câteva minute de ora închiderii am terminat de scris și de urcat în platformă. Culmea e că am observat că am postat pe blog la aceeași oră ambele articole scrise până acum, de zici că am programat asta. Nu mă gândesc să mă retrag, dar mă gândesc să nu-mi bat capul prea mult, căci, să rămân Alma Nahe, pfff, e prea mult de muncă. Până acum mi-a ieșit cât de cât, dar constat că temele îngrădesc libera cugetare mult mai mult ca în anii trecuți, degeaba ne-au tot întrebat ce să îmbunătățească, că s-au șters cu răspunsul la cur. 😆

    Apreciat de 2 persoane

    • M-am gândit şi eu să scriu exact ce-mi trece prin cap, dar e totuşi nevoie de timp şi pentru asta. Şi, vorba ta, temele sunt destul de restrictive, plus că unele sunt variaţiuni ale celor de anii trecuţi (mi-a trecut prin cap şi să-mi şterg articolele vechi şi să le refolosesc, actualizate pe ici, pe colo, măcar ca să văd dacă anul ăsta iau notă mai mare sau mai mică 😛 )
      În fine, de înscris m-am înscris, blogul nou există… Dacă mi s-o năzări să mai scriu ceva oi mai scrie, dacă nu – nu. Sper să rămân la „nu”.
      Oricum, n-am de gând să mai pândesc apariţia notelor şi să mă mai bag în discuţii pe FB. Şi asta papă timp şi nu foloseşte la nimic. Şi n-o să mai citesc nici articolele câştigătoare, ca să nu mă mai enervez dacă vor mai fi din nou şi tot felul de mizerii.

      Apreciat de 1 persoană

  3. Buna dimineata, prieteni! O zi frumoasa si usoara si buna si cum o vreti voi, numai sufletul sa nu vi-l atinga in mod neplacut! ❤
    Good morning friends! A beautiful and gentle and good day and how you want it, not only soul you touch him unpleasantly! ❤



    Apreciat de 1 persoană

  4. Pingback: Recidivat, dar încheiat | ropot de secunde...

Ce părere ai?

