Jurnal de… matildă – episodul trei

Da, sunt abia la episodul trei. N-am prea des chef să jurnalicesc (sic!), dar astăzi, joi, 24 septembrie 2015, la ora nu ştiu exact cât, am mai terminat o traducere (una din alea două deja întârziate, la care se-adaugă alte două care vor întârzia pentru simplul motiv că nu ştiu să dilat timpul), aşa că-mi permit să-mi rotesc alene ochii, văd că afară, pe cer, se plimbă agaaale nişte nori urâţi, pesemne întrebându-se dacă merităm sau nu să ne stropească, că în grădina lui Dumnezeu (aia virtuală, numită facebook) bate lumea câmpii cruciş şi curmeziş, că decoraţiunile de interior din casă sunt suficiente (bărbatu-meu a pictat, în tinereţe, tablouri – reproduceri – mişto), că în bucătărie se practică tâmplăria – acelaşi bărbat taie scânduri pentru un pat care va ajunge la ţară… Şi aşa ajung eu să mă gândesc că e cazul să caut în dulap, să văd ce lenjerii de pat din bumbac mai avem în dotare.

Şi avem, dar parcă nu destule (îmi place bumbacul, acum sunt îmbrăcată în bumbac – cu excepţia papucilor, a ochelarilor şi a verighetei).  Aşa că, ascultând muzică (o baladă pentru fierăstrău electric şi maşină de găurit), citesc în cartea visurilor mele  că ar fi cazul să meşteresc o comandă de una, două – până-n trei lenjerii. Plănuiesc s-o fac chiar săptămâna viitoare. Am învăţat să merg la cumpărături pe internet, cutreierând magazinele virtuale. Şi le sunt recunoscătoare acelora care le oferă cumpărătorilor o serie de avantaje. Vi le prezint, sub formă de citat preferat, pe cele de care ai parte când iei lenjerii de la homeX.ro, cum mă bate pe mine gândul să fac:

  • găseşti produse de calitate superioară, alese cu rigurozitate de la branduri de renume internaţional;
  • ţi se înapoiază cinci la sută din valoarea comenzii în puşculiţa din contul tău;
  • poţi returna produsul în 14 zile calendaristice;
  • ai transport gratuit oriunde în ţară pentru comenzi mai mari de 300 RON.

Cu ochii la lenjerii (în privinţa lor am două fotografii preferate)

lenjerie-de-pat-ortum-ranforce-fresh-turcoaz lenjerie-de-pat-satin-dungi-din-bumbac-alb-tincuta

mă gândesc că, dacă tot îl distrează pe bărbatul meu să facă paturi, ar putea să nu se rezume la dormitorul nostru din casa socrilor. Sper c-o să se ocupe şi de reamenajarea celui din apartamentul personal, fiindcă saltele relativ noi avem, dar suportul lor lasă de dorit. Aici e vorba şi de motan, care-şi face uneori siesta sub el. Şi, oricât de rar s-ar întâmpla asta, cred că e cazul să aibă mereu un acoperiş sigur deasupra capului, nu-i aşa?

Ce părere ai?

