Am înţeles (corect, sper) că, în cazul plătitorilor de advertoriale, de folos este, de fapt, un link către site-ul lor, plasat într-un text suficient de lung ca să fie remarcat de motoarele de căutare. Linkul îi scoate mai în faţă, îi face mai vizibili pentru aceleaşi motoare de căutare.
Dacă e aşa, de ce nu se mulţumesc să ceară un link, două, şi un număr minim de cuvinte, într-un text care să poată fi scris cu suflet, ajungând şi la sufletul cititorilor? De ce impun „ancore” idioate, expresii din care-au jumulit prepoziţiile şi/sau conjuncţiile care sună la dracu’ într-un text ce se vrea firesc, de ce vor laude uneori nici măcar mascate, care fac articolul să pută de la trei poşte a reclamă plătită şi le taie cititorilor cheful de lectură?
Ce frumos ar fi dacă toate advertorialele s-ar putea scrie degajat, fără constrângeri stresante pentru autor şi cititori deopotrivă, rămânând îmbietoare, precum un cearşaf întins pe plajă într-o zi însorită de vară!
multi dintre acestia se pare ca nu stiu ce inseamna un blog ori nu ii intereseaza abordarea, doar sa fie scris cum doresc ei fara sa se gandeasca cum inserezi asa ceva intr-un text cat de cat creativ.
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Exact.
ApreciazăApreciază