Din nou leapşa întrebărilor

Da, iat-o, ajunsă din nou la mine, după variantele unu şi doi, într-o a treia, via Blogănstein. N-o dau nici de data asta mai departe, dar răspund la întrebări:

  1. Un vis mare, mare?
    Să pot trăi fără să muncesc.
  2. De ce scrii?
    Pentru că-mi place.
  3. Ce faci când plouă?
    Depinde – de foarte mulţi factori. Nu există reguli şi reţete.
  4. Cel mai amuzant film văzut?
    Au fost mai multe candidate la titlul ăsta – la toate am râs cu lacrimi, dar nu mai ştiu cum se numeau toate, n-am memorie de elefant.
  5. Dacă n-ai fi fost om, ce ți-ai fi dorit să fii?
    O creatură nemuritoare.
  6. Cea mai faină zi pe care ai avut-o?
    Cea în care m-am născut.
  7. Viața pentru tine într-un cuvânt?
    Frumoasă.
  8. De ce îți e cel mai frică?
    De nonexistenţă.
  9. Melodia pe care o asculți exagerat de mult zilele astea?
    Niciuna – nu pot să traduc cu muzică şi am o groază de treabă.
  10. De ce te uiți la filme?
    De plăcere.
4 gânduri despre „Din nou leapşa întrebărilor

  1. Cred ca o voi prelua eu pe unul dintre bloguri. Greu va fi sa ma decid pe care dintre ele. :)))
    Nici eu nu pot scrie daca rasuna muzica undeva langa mine. Nu pot pricepe cum se descurca altii sa citeasca, sa invete, sa scrie atunci cand bubuie boxele. :)))

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: Leapsa intrebarilor |

  3. Pingback: Ce faci cand ploua? | Vieneland

Ce părere ai?

