Să mai lepşuim puţin

Azi e ziua lepşelor!

O dau gata şi pe asta, fuguţa-fuguţa. Uite aşa:

1. Ce înseamnă pentru voi spaţiul ăsta virtual?

O completare (anexă) a spaţiului real.

2. De ce v-aţi făcut blog? Adică ce v-a mânat în luptă, vorba poetului.

Îmi place să scriu. Şi să aflu ce cred alţii despre ceea ce scriu.

3. Cât sunteţi de mulţumiţi de viaţa voastră socială?

N-am timp să mă gândesc la asta.

4. Ce gen literar preferaţi?

SF (Speculative Fiction).

5. Ce aşteptări aveţi de la prietenii voştri? (nu neapărat de la iubiţi!)

Am avut destul timp să-mi dau seama că nu trebuie să ai aşteptări de la nimeni. Accepţi oamenii aşa cum sunt – dacă poţi. Dacă nu poţi, te asociezi cu alţii.

6. Care-s calităţile pe care le căutaţi la aproapele vostru?

Nu le caut, iau ce găsesc. (Vezi răspunsul de la întrebarea 5.)

7. Pe ce criterii alegeţi ceea ce citiţi?

Gen literar, autor, intuiţie. Dacă-ncep şi nu-mi place, abandonez.

8. Ce părere aveţi despre şcoala din zilele noastre? Şi nu mă refer aici la clădiri ci la materii, examene, mod de predare.

O catastrofă de proporţii din ce în ce mai impresionante.

9. Ce-aţi schimba în viaţa voastră, dacă vi s-ar da ocazia?

Nimic. (Există întotdeauna riscul să nimereşti din lac în puţ.)

10. Pe cine o să votaţi la viitoarele alegeri? Neeaaa… v-aţi speriat? Serios acum, credeţi că există cineva în clasa politică în care mai putem avea încredere?

În clasa politică nu a existat, nu există şi nu va exista niciodată nimeni în care să poţi avea încredere.

11. Nu vă doare capul de la atâtea întrebări tâmpite?

Din fericire sunt imună!


Nu născocesc alte întrebări şi nu dau leapşa nimănui. Răspundeţi la cele ce mai sus dacă doriţi, cu sau fără link la acest articol.

8 gânduri despre „Să mai lepşuim puţin

  1. Pingback: Din nou leapşa întrebărilor | ropot de secunde...

Ce părere ai?

