De la naftalină (6) – Fericire

Pentru că, undeva, cineva se întreabă ce e fericirea şi cât durează ea, mi-am adus eu aminte de poezia asta:

4 gânduri despre „De la naftalină (6) – Fericire

  1. 🙂 poate e si cum spui tu, dar e si acea stare de implinire, de multumire, acel ceva ce ne face sa simtim ca viata merita traita.
    cum spuneam zilele trecute: o mana de cirese mancate ma pot face sa simt ca merita sa mai traiesc un an doar sa le simt savoarea dulce pe limba si cerul gurii.
    pentru altii un statut sociale, o implinire profesionala, o familie… fiecare cu feliile lui de fericire.

    Apreciat de 1 persoană

    • Da, fericirea înseamnă pentru fiecare altceva şi nici măcar pentru o persoană anume nu înseamnă mereu acelaşi lucru. Şi uneori poţi fi, simultan, fericit – de exemplu – pentru o mare realizare în plan profesional şi nefericit pentru că n-ai o familie cu care să-mparţi fericirea asta. Lucrurile sunt mult mai complicate decât par.
      Însă poate că secretul unei vieţi fericite constă într-adevăr în aprecierea bucuriilor mărunte – a mâinii de cireşe despre care spui tu. De aceea am spus în poezie că viaţa e frumoasă. (Apropo, am a scris-o când aveam 18 ani şi eram nefericită fiindcă nu mă iubea cine voiam eu să mă iubească; iar acum sunt fericită fiindcă nu m-a iubit, căci a rămas în urmă şi eu am găsit pe altcineva, mult mai potrivit pentru mine. 🙂 )

      Apreciază

Ce părere ai?

