De la naftalină (5) – Mănânc şi… traduc. Mănânc!

E încă de actualitate – mai puţin partea cu silueta 😦

VERONICISME

De când traduc în regim intensiv, mi-e foame tot timpul. Şi aş mânca mai ales dulciuri. Azi am îngurgitat patru eclere şi tare-mi pare rău că nu mai am încă unul! Da’ am ciocolată în frigider! 🙂
De cântărit nu m-am mai cântărit în ultima vreme, dar, ţinând cont că încap în continuare în propriile mele haine, care nici măcar n-au început să se rărească pe la cusături, aş zice că silueta mea – atâta cât mi-a mai rămas :mrgreen: – nu e deocamdată în pericol…
Aş putea zice şi că mâncatul nu dăunează tradusului (şi reciproc 😛 ). Cât despre alte daune… om trăi ş-om vedea 🙂

Apropo de mâncare, acum douăzeci şi ceva de ani am plecat, ca de obicei, în concediu la mare, prin ONT. Mâncam la restaurantul hotelului şi ne serveau mereu aceeaşi chelneri, doi soţi din Ardeal. Tipul venea cu tava la masă şi ne…

Vezi articol original 142 de cuvinte mai mult

