Poemul

Poetul plăsmuieşte.

Plămădeşte poem peste poem.

Poemul pare pensulă. Pare panseu. Pare panaceu. Pare pansament. Pare panoplie. Pare patrulater, parcă pătrat. Pare pentagon. Pare pentagramă. Pare pană. Pare păpădie. Pare puf prăfuit. Pare păstaie pustiită. Pare pocal plin. Pare pelin. Pare păgân. Pare paloş. Pare principiu părăsit, putred prin păienjeniş. Pare presa păcatului peste patimi. Pare pară, pălălaie. Pare por prin pârjol. Pare potop. Pare punte peste prăpăd. Pare poartă.

Poartă poveri.

Poate purta pământul pe pagini.


La Eddie găsiţi calea spre alte plăsmuiri din aceleaşi ingrediente (cele 12 cuvinte îngroşate).


Iar altă „duzină” de-a mea dedicată literei „p” găsiţi aici.

8 gânduri despre „Poemul

    • Mulţumesc.
      Nici mie nu mi-ar fi trecut prin minte varianta ta 🙂 Care-mi place mai mult decât a mea pentru muzicalitate, pentru rimă, pentru curgerea mai firească a cuvintelor şi, nu în ultimul rând, pentru idee.

      Apreciază

    • Mulţumesc, Carmen.
      Nu pot aprecia cu deplină obiectivitate ceea ce scriu eu, dar mă-ncumet să spun că şi ceea ce scrii tu poate purta pământul pe pagini. Ţinând cont de semnificaţia numelui tău în limba latină, zic eu că ţi se potriveşte ca o mănuşă. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  1. Nu! Asa nu ma mai joc! De ce tu sa fii asa inspirata si eu nu, de ce sa ai tu idei si eu nu!? Pai dreptate este asta!? M-ai lasat… masca! 🙂 dau figura asta ca nu stiu sa desenez alta! Deh! Nu-s buna nici la pictura!
    Bravoooo!

    Apreciat de 1 persoană

Ce părere ai?

