De unde vin norii, de unde seninul… sau Întrebare & Răspunsuri

Micile Mizerii

Întrebarea:

De unde vin norii, de unde seninul?

Răspunsurile:

1. Baba Gaga:

Totul vine de la Dumnezeu, maică. Terminaţi cu prostiile.

2. Tanti Tina:

Habar n-am şi puţin îmi pasă. Mie mi se-nnorează fruntea când văd harababura din această casă şi mi se-nseninează ochii când înţeleg că viaţa e oricum frumoasă.

3. Mariana (eu):

Norii vin din senin. Seninul vine de dincolo de nori.

Norii ăştia au venit de aici, plictiseala i-a pus pe verso. Seninul e dincolo de ei.

3. Daniela:

Nu ştiţi de unde vin norii? Puneţi mâna şi citiţi despre circuitul apei în natură.
Seninul e caracteristica minţii prostului şi vine din neştiinţă (bietul om nu ştie ce este norii şi ce vrea ei 😛 ).

4. Letiţia:

Zice-se că la Gorj te duci şi vii, dar dorului capăt nu-i ştii.
Noi ne-am întâlnit la un capăt de dor, căpătuindu-ne. Ne-am umplut de dragoste şi am plecat cu sufletele doldora…

Vezi articol original 395 de cuvinte mai mult

3 gânduri despre „De unde vin norii, de unde seninul… sau Întrebare & Răspunsuri

  1. Pingback: Cugetări | ropot de secunde...

Comentariile nu sunt permise.