[Într-o] noapte de aprilie

Într-o noapte de aprilie, am dat întâmplător peste rezultatele concursului „fan fiction” (apropo, mi-ar plăcea să citesc şi povestea trimisă la concurs de Vienela) şi una dintre cele două povestiri premiate mi-a adus aminte de o elucubraţie de-a mea de anul trecut, pe care o rebloghez.

Menţionez şi că pe tema „noapte de aprilie” au mai scris, pe bune, nu ca mine, toţi cei pe care-i veţi găsi în tabelul lui Eddie.

ropot de secunde...

– La-nceput, pe când fiinţă nu era, nici nefiinţă,
Pe când totul era lipsă de viaţă şi voinţă,
Când nu s-ascundea nimica, deşi tot era ascuns…
Când pătruns de sine însuşi odihnea cel nepătruns.
Fu prăpastie? genune? Fu noian întins de apă?
Asta nu ştii tu, Jon Snow! Mintea ta n-o să priceapă,
Fiindcă nu te luminează, măi băiete, nici-o rază,
Eşti un puşti care nu ştie nici s-auză, nici să vază!

– O, tu nici visezi, bătrâne, câte lucruri am ghicit
Când m-am depărtat de Zid, şi-am iubit, şi am trăit!
Iar când m-am întors să apăr ăst hotar al lumii mici,
Zidul care înconjoară muşunoaie de furnici,
Microscopice popoare, regi, oşteni şi învăţaţi
Ce-şi ucid de generaţii prieteni, şi părinţi, şi fraţi,
Am ştiut că, pân’ m-oi pierde, ca o umbră-n întuneric,
Am să lupt pentru mai bine, chiar de e un vis himeric!
Nu pot…

Vezi articolul original 66 de cuvinte mai mult

2 gânduri despre „[Într-o] noapte de aprilie

  1. Il voi publica pe blog zilele astea. Fiind al meu (si inca proaspat) imi place, insa imi dau seama ca nu era ceea ce cautau ei. :)))
    Al doilea text castigator mi-a placut, insa cel scris de Alexandra Derea m-a adormit. Nu l-am putut citi pana la capat. :)))
    Interesanta combinatie in poezia ta. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Eu am citit amândouă textele în diagonală; e drept că mai ales din pricina orei târzii, dar nici nu simt nevoia să le recitesc cu atenţie.
      Şi tot drept este că nici tema propusă pentru povestiri nu [prea] mi-a plăcut. 😉

      Apreciază

Ce părere ai?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.