Tilda mea, a lui, a ta

Vă lipseşte cumva o ma tildă –
tilda mea, a lui, a ta?
V-aţi întrebat dac-o puteţi cumpăra
şi cam cât v-ar costa?
Dacă-i mai scumpă decât mielul pascal,
sau decât un cal,
decât un căţel,
decât un purcel?
Sau poate face cât un mărgăritar,
fiindcă e… ceva foarte… rar.
Poate-ar merita chiar un pumn de mărgăritare,
fiindc-o să vă preschimbe viaţa-n sărbătoare,
într-un perpetuu aprilie,
cu flori într-o veselie,
verde de viaţă
măreaţă,
cu fibră de aur
pe un mosor
de fericire aducător.
O să vă uitaţi, statornic,
la ceasornic,
numărând clipele-n care ea,
pe post de acadea,
o să-ndulcească şi mătrăguna!

Eu cam atât am avut de spus.
Tilda mea, ma tilda,
costă cât scrie mai sus.
Şi, păcăleală sau ba,
dacă nu plătiţi, n-o puteţi avea.

Însă-n tabelul lui Eddie vă puteţi uita gratis,
ca să aflaţi cu-aste grase cuvinte ce s-a mai scris.

4 gânduri despre „Tilda mea, a lui, a ta

  1. Ia-auzi! Esti tot mai buna! Vezi daca insisti! 🙂 🙂 🙂
    Acum revenind … fara sa pot versifica sprintar ca tine, sora mea se teme sa cumpere „miel” ca ii e frica de… „catel” 🙂
    Si in alta ordine de idei… esti tare, Matilduto! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Ce părere ai?

