Nu mai pleca!

Versuri peste care se tot aşterne praful, de 39 de ani încoace…

VeroVers

 Fotografie preluată de pe Hopa.ro
.

Motto:
„A-ţi fi frică înseamnă să iubeşti viaţa.
Paulo Coelho

.  .  .

Sunt singură, mi-e frig şi frică.

Mi-e inima cât o furnică

Şi-aş vrea să plâng, şi nu pot plânge,

Şi frica-n cleşti de fier mă strânge.

De ce mi-e frică? Nu-ţi ştiu spune.

Sunt multe temeri fără nume!

Primejdia în jur planează.

Ştiu, simt că-n juru-mi gravitează!

Mă tem c-o năvăli deodată,

Simţi-voi gheara-i cum mă-nşfacă…

O, nu lăsa să mă cuprindă

Pericolul ce stă la pândă!

 .

O, vino! Strânge-mă în braţe!

Alungă-mi teama. O poţi face.

Sunt singură când nu-s cu tine.

O, vino! Stai mai mult cu mine!

 .

Văd c-ai venit. Dar vrei să pleci.

Şi-ai ochi străini şi reci… prea reci!

 .

Eu singură-s. Mi-e frig. Mi-e frică.

Mi-e inima cât o furnică.

Primejdia în jur planează.

Ştiu…

Vezi articol original 219 cuvinte mai mult

