Caietul pătat

„Caietul pătat” ar putea fi numele unui ciclu de poezele, care ar putea începe, dacă nu cu asta, atunci cu cea de mai jos:

Aici, pe caietul acesta pătat,
mi-s slovele semne amare.
Cuvântul îmi piere, neascultat,
şi lumea mă strânge, mă doare.

Nu pot avea glas auzit şi-nţeles,
urechile voastre sorb doar vorbe strâmbe,
neghiobii pe alţi neghiobi i-au ales,
pe urmele lor le place să umble.

Şi-aş vrea să mai spun, dar ce să mai spun,
o gloată stupidă îşi dă sieşi premii,
oricine n-aplaudă e inoportun,
prostia-i pecingine peste milenii.

Însă, din câte mă cunosc, probabil că n-o să fie decât numele unei simple idei moarte în faşă, că nu degeaba îmi spunea tata „hahi” – de la hahaleră… 😛

12 gânduri despre „Caietul pătat

  1. Ii spuneam si almei mai devreme ca ma tot bate gandul sa scriu despre comentariile pe care ni le lasam pe bloguri, despre toate minciunile pe care ni le spunem si care ne fac sa credem ca e ceva de capul nostru. Poezia ta ma convinge ca trebuie sa o fac. Prea multi ajung sa creada ca scriu bine doar pentru ca au publicat carti pe banii lor, pentru ca au mii de like la paginile de fb sau sute de like pe bloguri, cand un like e atat de usor de dat, iar cei care chiar scriu bine se vad inconjurati (wow, ce cuvant pretentios in acest context) de 2-3 cititori…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: Să ne măsurăm cuvintele din comentarii | Iubesc Viaţa

Ce părere ai?

