Închipuiri

VERONICISME

V-am mai invitat cândva să citiţi această închipuire a mea, numai că am făcut-o punând un link către portalul rosf. ro – care am impresia că nu mai există.

De data asta am s-o pun pe blog – în trei episoade. Însă, după cum am spus şi rândul trecut, fiind vorba de o… închipuire cu care-am câştigat, acum zece ani, un concurs[1], ca s-o puteţi înţelege pe deplin va trebui să mergeţi mai întâi aici şi să citiţi povestea pe care am continuat-o (conform cerinţei concursului în cauză[2]).

Acestea fiind zise, vă doresc lectură plăcută. Adică sper să vă placă 🙂

ÎNTRE LUMI

În felul ei, Heather îi iubise pe toţi trei. Şi pe Danny, şi pe Jeff, şi pe Jessica.

Danny era un copil deosebit. Asta pentru că avea o boală extrem de rară, sindromul … În fine, cine dracu’ putea ţine minte un nume ca ăla?…

Vezi articol original 2.333 de cuvinte mai mult

Ce părere ai?

