Dincolo de nume…

Dincolo de numele meu,
adevărat sau inventat,
sunt şi-am fost eu şi doar eu,
trudind neîncetat
ca să-mi fie mintea, mereu,
un loc cât mai… curat! 🙂

curatenie


După o vizită la Vienela, adaug şi 21 de cuvinte care, dincolo de nume, m-ar putea descrie… oarecum şi întrucâtva. 😛 🙂

 

Ca s-aflaţi ce se găseşte dincolo de alte nume, clic aici.

2 gânduri despre „Dincolo de nume…

  1. Matilda, draga Matilda, parca te-as cunoaste dintotdeauna! 🙂 Daca m-ar fi pus cineva sa scriu despre tine, cred ca as fi ales aproape toate aceste cuvinte. Singurele doua sub care nu te pot recunoaste sunt „lacomie” si „rosu”. :))
    Iti statea bine si cu sapa in mana, dar parca mai bine ti se potriveste condeiul… 😀

    Apreciat de 1 persoană

    • Da, dar dacă mă pui să dau cu sapa… rezultatul nu poate fi decât dezastruos 😛 😆
      Roşul e dintotdeauna culoarea mea preferată; iar lacomă sunt tot dintotdeauna. Când mă duceau ai mei la cofetărie ceream mereu două sau trei prăjituri – adică mai mult decât puteam de fapt să mănânc! 😀

      Apreciat de 1 persoană

Ce părere ai?

