Memoria străzii

— Ai poze? a-ntrebat ştima străzii.

Ai! Ce bine că ai poze! M-ajută să-mi aduc aminte… Să-mi aduc aminte umbrele, paşii, glasurile, oamenii, poate chiar şi gândurile… Făgăduiesc să-ţi vorbesc despre toate, pe îndelete… atunci şi numai atunci când o să-ncepi să scrii o carte! 😛

 

Până una-alta, memoria străzii = google maps. Adică:

prima stradă pe care-am locuit

strada pe care mi-am petrecut cei mai frumoşi trei ani ai copilăriei, aşa cum nu arăta atunci, când era pietruită, îngustă, cu case mici pe ambele părţi, fără locuri de parcare

blocul în care mi-am petrecut adolescenţa şi primii ani ai tinereţii – şi copacii care-au crescut sub ochii mei

 

(Despre memoria unei străzi sau a alteia au mai vorbit şi alţii; ii găsiţi aici.)

2 gânduri despre „Memoria străzii

Ce părere ai?

