Ca să ne cunoaştem mai bine…

Ca să nu mi se plictisească şi să-mi fugă cititorii, o să mai rebloghez câte ceva 🙂

FLOAREA DE LOLDILAL

Theodora vrea s-o cunoască mai bine pe „Miss Link-Ping”. Eu nu sunt miss, dar miss aduce oarecum cu miau; plus că sunt cel mai valoros speciment din corporaţia Link-Pink, aşa că am fost desemnat, în unanimitate de voturi, să răspund la întrebările Theodorei.

1. Ai o poreclă?
Am mai multe, le puteţi citi aici

2. Unde locuieşti?
La mare altitudine, pe ultimul raft al bibliotecii.

3. Inălţime?
Habar n-am. Dar găsiţi pe-aici greutatea şi lungimea.

4. Ai o zi onomastică?
Cică bipezii au un Sfânt Grigore, da nu ştiu dacă Sfinţia Sa mă acceptă drept tiz.

5. Ocupaţie?
Motan cu caftan.

6. Fraţi, surori?
Nu mai ţin minte, am fugit de mic de-acasă. Sau poate oi fi fost răpit… Oricum, am fost găsit într-un loc ciudat

7.Limba maternă?
Miaunita.

8. Limbi vorbite?
Miaunita, miorlăita, mârâita şi stupita. Dar am momente…

Vezi articol original 168 de cuvinte mai mult

