Am văzut, am scris, am primit

AM VĂZUT

Am văzut, aici, un anunţ:

Şi am văzut aici, pantofi, sandale, ghete… Şi ghetuţele Sabrow mi-au făcut cu ochiul.

AM SCRIS

Am scris un articol despre pantofi. L-am scris, l-am trimis prin e-mail, am aflat că e pe placul sponsorului şi l-am publicat pe blog, aici. Aveţi cu siguranţă timp să-l citiţi, e scurt 🙂

AM PRIMIT

Am primit, azi, fără să plătesc transportul, perechea de ghete aleasă. MULŢUMESC!

Fotografie0277

(Cutia o păstrez pentru motan. Încă n-a rechiziţionat-o, dar nu mă-ndoiesc c-o să tragă un pui de somn în ea – cât de curând! 😀 )

Totul s-a petrecut într-un răstimp de şase zile.

2 gânduri despre „Am văzut, am scris, am primit

Ce părere ai?

