Jurnal de… matildă

Găsiţi aici rubricile jocului de-a jurnalul, pe care l-am mai practicat, ocazional, şi pe alt blog; dar astăzi (în duminica turului doi al alegerilor) o să sar peste multe dintre ele.

Afară e întuneric dacă mă uit pe geam, iar dacă mă uit pe net dau de întunericul intoleranţei, la pachet cu înjurături – plus de advertoriale peste advertoriale, de care-ncep să mă satur, oricât de bine şi cu oricât de mult talent ar fi scrise.

În casă tândăleşte lehamitea mea.

Am învăţat că nu e bine să alergi după doi iepuri. Cu traducerile sunt mai în urmă ca oricând, cu SuperBlogul fac rahatul praf – pe lângă faptul că membrii juriilor (cu rare excepţii) sunt cum sunt, mai şi scriu eu, pe ici, pe colo, pe lângă subiect sau dau rasol, cu bună ştiinţă, pentru că, iaca, aşa am chef. Şi dacă tot scriu cum am chef, la ce-mi trebuie concurs?

În aceeaşi ordine de idei, îi sunt recunoscătoare minorităţii care a ales, aici, varianta NU şi îmi pare rău că n-am optat şi eu pentru acelaşi NU, direct, fără să mai cer păreri. Însă am să duc SuperBlogul până la capăt, ca să nu se poată zice că m-am retras fiindcă strugurii sunt acri; şi oricum nu mai am de scris decât 5 articole, dintre care unul e gata (tot uşor pe lângă subiect şi cu versuri care şchioapătă discret pe alocuri) şi-o să poată fi citit pe acest blog chiar în noaptea asta. Iar pentru săptămâna viitoare am plănuit o pauză la blogăreală (termenele concursului mi-o permit).

Mă gândesc să nu mai scriu advertoriale pentru concursuri, ci, dacă şi când se va ivi ocazia, doar contra cost (cash, nu vouchere), fie şi cu 3 euro pagina, că nici pentru traduceri nu iau mai mult 😛 . Cât despre blogărit în general, jocurile cu duzina de cuvinte şi provocările de luni ar trebui să-mi fie de ajuns.

Sper c-o să fiu în stare să fac ce-am scris mai sus.

Un citat preferat:

“Prin mila Domnului, noi, cei din America, am căpătat trei daruri nepreţuite: libertatea cuvântului, libertatea conştiinţei şi înţelepciunea de a ne abţine să le folosim.”

Mark Twain
(preluat din calendar 1992, vineri 31 ianuarie)

O fotografie preferată:

Ce părere ai?

