Ce mă sfătuiţi?

Adică să continui cu SuperBlogul, sau nu?

Asta ţinând cont că:

  • în momentul de faţă, partea de sus a clasamentului arată aşa cum vede mai jos şi, diferenţele de punctaj fiind foarte mici, la proba următoare aş putea migra în orice poziţie din zona marcată de săgeţi, chiar şi în cazul (fericit pentru mine) în care notele date de juriu se vor situa, cum s-a întâmplat la proba notată azi, numai în intervalul 85-100:

  • dacă juriul următoarei probe nu e dotat cu simţul umorului şi se-ntâmplă să nu poată suferi pisicile, am mari şanse să iau una dintre cele mai mici note;
  • la capitolul timp stau dezastruos, mai am în faţă încă 200 de pagini dintr-o traducere care trebuia să fie gata ieri 😛 ;
  • habar n-am ce să scriu (până joi la miezul nopţii) la proba propusă de CND Turism, având în vedere că n-am trecut dincolo de hotarele ţării decât o singură dată, când am ajuns în Rusia (pe vremea când se numea URSS 😛 ), iar timp pentru documentare cred că vă daţi seama cât am! :mrgreen:

Acestea fiind datele problemei, repet întrebarea:

37 de gânduri despre „Ce mă sfătuiţi?

    • Păi le pun pentru că n-o să pot scrie decât relativ de mântuială…
      Tu spuneai că anul trecut ţi-ai luat concediu pentru SB 🙂
      Eu n-am de unde să-mi iau concediu, deja am amânat un termen de predare (pt. o traducere) scandalos de mult şi risc să întârzii, din motivul ăsta, şi cu traducerea următoare. De-acum încolo, pentru SB n-o să-mi pot rezerva mai mult de o oră/articol – ceea ce e deja f. mult, în condiţiile în care ar trebui să traduc 20-22 de pagini pe zi 😦

      Apreciază

  1. Chiar asa de mult conteaza clasamentul? Ca parca eram de acord ca SB nu este un reper intr-ale valorii literare&co. Sunt absolut convisa ca exista stiluri valoroase spre mijloc-coada. Depinde ce-ti doresti tu. Din punctul meu de vedere a te situa printre primii la SB nu inseamna nici ca ai talent literar si nici ca ai talent pur si simplu. Inseamna doar ca ai „dat” peste niste oameni(sponsori) care au rezonat cu ceea ce ai scris tu.

    Apreciat de 2 persoane

    • Da, aşa este. Când îţi poţi permite să te joci 🙂 Când, ca să participi, NU-ţi iei „de la gură” un timp util pentru altceva – adică pentru activitatea din care trăieşti de fapt.
      Dar, atâta vreme cât din cauza asta îmi neglijez munca, ce rost are să mă chinui să respect termenele şi cerinţele unui concurs în care nici măcar n-am şanse să câştig?

      Apreciază

  2. Pingback: Jurnal de… matildă | ropot de secunde...

Ce părere ai?

