Jurnalul motanului Pandalie – 1 – Introducere

Pentru cazul că doriţi să-l cunoaşteţi mai bine pe motanul Pandalie, care a fost – şi va mai fi – invitat şi reblogat pe aici, vă invit să citiţi primul articol din jurnalul său, scris înainte ca mai sus-amintitul motan să-şi fi dobândit o identitate în blogosferă:

FLOAREA DE LOLDILAL

(cu o duzină de cuvinte impuse)

Dacă mi-aţi citit povestea, ştiţi că am fost cândva un om de valoare şi de acţiune – tehnician-proiectant, adică 😛 Ştiţi şi că m-am transformat în motan în ultima zi a anului 2000, când aşteptamMagnificul Moment al Sfârşitului alături de toţi cei care-mi împărtăşeau credinţa – ni se spunea „Propovăduitorii Sfârşitului Lumii”. Sperând din tot sufletul că de Clipa cea Mare nu ne mai despărţeau decât câteva minute, am fost atât de copleşiţi de emoţii şi de presimţirea apropiatei beatitudini, încât ne-am pierdut şi echilibrul, şi coeziunea interioară, şi coerenţa macroformei materiale. Am intrat într-o stare de confuzie care a atins paroxismul doar preţ de o fracţiune de secundă – suficient pentru a ne pune în situaţia de a nu mai putea regăsi decât un echilibru parţial stabil în aceste forme improprii, dar care, pe moment, ne-au fost cel mai uşor accesibile……

Vezi articol original 360 de cuvinte mai mult

Un gând despre „Jurnalul motanului Pandalie – 1 – Introducere

  1. Pingback: Marcel Dyf (7 octombrie 1899 – 16 septembrie 1985), pictor impresionist francez | my heart to your heart

Comentariile nu sunt permise.