Duzina de cuvinte – Fratele Filigorie

Komintern artillery tractor

Komintern artillery tractor (sursa = Wikipedia)

Filigorie… Îl cheamă Filigorie. Fratele Filigorie, de n-şpe ani la călugărie! Iar mănăstirea lui se cheamă Komintern şi e un schit… modern. Modern sau monden? Cine mai ştie? În stoc au votcă, sifon şi lenjerie… de damă, pentru femeia de serviciu din fiecare chilie. Şi un seif cu cifru deţin, şi în el îşi ţin pedala de acceleraţie a tractorului condus cu… graţie spre orice şarpe atentator la creaţie… Creaţia ce i-a-nzestrat cu şenilă, spre a strivi orice reptilă! Căci ce-i reptila, dacă n-o calcă şenila? Un maţ târâtor, dăunător, muşcător, otrăvitor…

Dar Filigorie nu e laş, ţine o viperă-ntr-un… paneraş şi-o trimite uneori pe câte-undeva, să muşte pe câte cineva

Temeţi-vă! Chiar mâine v-ar putea muşca dacă încă n-aţi pus mâna să scrieţi un comentariu colea, la articolul meu cu lenjeria!

Îmi cer scuze pentru rima cam şchioapă, dar ştiu c-oricum în tabel la psi o să-ncapă, alături de alte duzini de cuvinte, compuse mai cu luare-aminte.


Mai sus m-am jucat!
Nu mă luaţi în serios!
Nu vă-mping,”ingenios”,
La comentat. 😛

13 gânduri despre „Duzina de cuvinte – Fratele Filigorie

  1. Relax fratele meu, mai repede moare vipera daca are ghinionul sa ma muste. Eu asa m+am plictisit de lenjerii ca am si uitat de ele. De aia nu castig treburi din astea nu-s consecventa, dar is geniala în schimb. Şi evident, modestăăăăă :))))

    Apreciază

  2. Pe mine m-a bătut gândul să scriu despre crucişător, dar m-a inspirat Vero şi-am scris despre migrene declanşate de prostie. Transmite-i, te rog, bipedei tale că-i mulţumesc pentru idee. Dacă nu era ea, nici nu scriam azi duzina… 🙂

    Îţi doresc succes la concurs! Ţin pumnii. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pingback: Concursul s-a încheiat | Mustăţi lungi, gheare lungi

Ce părere ai?

